Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Microsoft Outlook : te zwaar bericht blijft in Postvak Uit ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Microsoft Outlook : te zwaar bericht blijft in Postvak Uit ...

hallo,

kunnen jullie tips geven om een berichtje te verwijderen dat blijft hangen in Postvak UIT ? Zomaar 'Verwijderen' of 'verslepen' lukt niet. Hij blijft er hardnekking inzetten. Het moet niet verstuurd worden, als het maar weg is.

Hartelijk dank .....

R
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Re: Microsoft Outlook : te zwaar bericht blijft in Postvak Uit ...

Outlook probeert dit te verzenden en dan kun je er niet meer aan.

Probeer het zenden/ontvangen even te annuleren of offline te werken, normaal kun je er dan wel aan.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

lukt niet echt, hij blijft er hardnekkig zitten....

D
      Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

Probeer het bericht terug te openen terwijl het in het Postvak UIT zit.
        Lukt dit? Verwijder de bestemmelingen, inhoud en eventuele bijlages.
        Vermoedelijk gaat het dan wel...
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

<Shift>-<Delete>

Comment

Netwerkverbinding verbreken (desnoods kabel er even uit), wachten tot Outlook niet kan verzenden en dit aangeeft (desnoods na herstart als die hardnekkig is) en dan kan je dit wel deleten.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
              Probeer het bericht terug te openen terwijl het in het Postvak UIT zit.
              Lukt dit? Verwijder de bestemmelingen, inhoud en eventuele bijlages.
              Vermoedelijk gaat het dan wel...
              Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
              <Shift>-<Delete>
              Een mail waarvan de verzending bezig is kan je niet aanpassen of deleten.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

het is gelukt met gewoon even de kabel uit te trekken, dan kan je inderdaad Deleten (anders niet)

Nogmaals dank en jullie mogen recht naar de hemel !

J

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
                  Nogmaals dank en jullie mogen recht naar de hemel !

J
                  hopelijk is dat niet onmiddelijk bedoeld...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Een mail waarvan de verzending bezig is kan je niet aanpassen of deleten.
                    Sorry VerSeg dat ik dit tegenspreek, maar ik heb dit al verschillende keren gedaan.
                    Niet om het bericht te vernietigen, maar omdat het verzenden geblokkeerd werd door emailadressen in een mailinglist, die blijkbaar ondertussen een of ander probleem veroorzaakten.
                    Hierbij kon ik geadresseerden er tussen uit halen zonder probleem en nadien de verzending laten doorgaan naar de resterende bestemmellingen.

Grtz
                    BD0681BE -
                    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
                      Sorry VerSeg dat ik dit tegenspreek, maar ik heb dit al verschillende keren gedaan.
                      Niet om het bericht te vernietigen, maar omdat het verzenden geblokkeerd werd door emailadressen in een mailinglist, die blijkbaar ondertussen een of ander probleem veroorzaakten.
                      Hierbij kon ik geadresseerden er tussen uit halen zonder probleem en nadien de verzending laten doorgaan naar de resterende bestemmellingen.

Grtz
                      Sorry dat ik je tegenspreek, maar als je een bericht die bezig is met verzenden probeert te openen, krijg je een melding die jou tegenspreekt.
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Netwerkverbinding verbreken (desnoods kabel er even uit), wachten tot Outlook niet kan verzenden en dit aangeeft (desnoods na herstart als die hardnekkig is) en dan kan je dit wel deleten.
                        Amaaai wat weet gij NIET over pc's
                        α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                        Flickr____No place to be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
                          Amaaai wat weet gij NIET over pc's
                          Hoeveel uur per dag en nacht dat ik daar aan zit en hoe ik daar vanaf geraak.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Working...
                          X