Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
leuk project. Maar je moet ongeloofelijk veel geduld hebben om dit te maken. En als er dan 1ne pipo ook maar een klein beetje tegen je statief tikt, kun je herbeginnen...
Ook origineel met dat geluid er bij.
Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.
Ik ben dit al een tijdje van zin geweest met mijn remote maar moet eens een originele plaats vinden waar ik veilig mijn camera kan laten staan voor een bepaalde periode.
Je maakt dit door gewoon een fotoreeks te maken en deze om te zetten naar video via de gepaste software. Je kan hierbij zelf kiezen welke foto's je gebruikt als highlights.
Comment