Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

crocue monsieur van la vache qui rit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: crocue monsieur van la vache qui rit

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    Ja hey sorry he zeg, 'k heb uw eerste woord verkeerd geinterpreteerd, 'k had degelijke ipv van dergelijke gelezen.

Soit 'k heb nu toch een degelijke gevonden, zonder dat ik er zelf een topic moeten voor starten heb
    Pfff, lees de zin eens met het woordje degelijke?? koeterwaals !!
    Soit, gij hebt uwe DEGELIJKE machine.

Comment

Als ge ene gevonden hebt laat iets weten hé dan kom ik eens proeven.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
        Pfff, lees de zin eens met het woordje degelijke?? koeterwaals !!
        Soit, gij hebt uwe DEGELIJKE machine.

ik ben op zoek naar dergelijke Croque monsieur machine

ik ben op zoek naar degelijke Croque monsieur machine

Een mens weet ook niet wat wie onder degelijk verstaat .

Soit die wedstrijd is maar afgesloten op 31/10, het zou me dus serieus verwonderen dat iemand dat toestel al ontvangen heeft, in januari eens op e-bay en dergelijke sites kijken lijkt me meer zinvol, en 't zal dan nog vroeg genoeg zijn, ik vrees dus dat het niet meer voor uw zoontje zijn nieuwjaar zal worden.
        To make your dreams come true, wake up

Comment

sluit dit topic maar af, ik vroeg naar een machine van la vache qui rit....
          Sommige antwoorden waren misschien niet volledig toegespits op jouw vraag maar er is toch tenminst e 1 iemand gelukkig met wat hier te lezen was.

Verzuring en egoisme zijn van alle tijden zekers?
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
            ik ben op zoek naar dergelijke Croque monsieur machine

ik ben op zoek naar degelijke Croque monsieur machine
            Hier kunt ge u inderdaad mee vergissen maar met het geheel van de zin (die zou onlangs ergens te winnen geweest zijn) en de topictitel (crocue monsieur van la vache qui rit) was het anders toch redelijk duidelijk.

Nu ja, ik weet ook nog niemand dat er eentje heeft en op het werk waren ze daar ook op aan het asen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Als er hier morgen iemand achter een degelijke computer dell xps 730 vraagt, of om een dergelijke computer, gaan er zich hier ook mensen afvragen, of dat wel een degelijke computer is, en andere voorstellen doen.

Dus 'k dacht ook, van als je iets degelijk zoekt, zoek u iets met een mandje ipv van dat speelgoed (en als je het gevonden hebt, laat het me dan weten, 'k zoek dat ook ).

Had daar een type van pc gestaan ipv van een type van croque machien, 't was hier niks aan de hand geweest

Zelfs de beste kunnen zich vergissen . Volgende keer 2 keer lezen misschien, maar daar is het leven te kort voor, dus die vergissingen zullen in de toekomst nog gemaakt worden
              To make your dreams come true, wake up

Comment

Ik maak mijn croques in de oven.

Als ik een koeiemachientje ergens zie, zal ik het laten weten hier. Heb je al eens naar la vache qui ri geschreven?

Comment

Ik weet welke je bedoeld.In ons vorige doosje zat er een kaartje over die croque machine.Heb naar ons huidig doosje gekeken maar zit niks meer van in.

Hier ging het over :

Win 1000 croque-monsieurtoestellen van La Vache qui rit !

Deelnemen is eenvoudig...

Stuur de code die je vindt in de doosjes van 8, 12, 16 of 24 porties smeerkaas van La Vache qui rit of in de pakken sneetjes met de smaken Cheddar, Gouda, Sandwich of Light, naar het sms-nummer 3249 (€0,50/verzonden sms).
                  Nummer enkel geldig in België.

Je wordt meteen verwittigd als je gewonnen hebt!

Deelneming van 29/09 tot 31/10/2008

Dus te laat.

mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
                  X