Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proximus bericht (?): mijn belkrediet is op, bel terug!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Proximus bericht (?): mijn belkrediet is op, bel terug!

Was er geen manier om direct naar het antwoord apparaat te bellen, zonder dat de telefoon daarvoor hoeft over te gaan ? Dan kun je toch direct de boodschap op het antwoord apparaat beluisteren, en weet je wie het is

Gaat bij mij wel niet veel uitdoen, want mijn antwoord apparaat staat ook nooit op, 't zal al meer moeten zijn, dan een schoon blonde die mij verleid om terug te bellen
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Misschien kan je dit eens proberen : als je wil bellen zonder je nummer bekend te maken, gewoon even de nummerweergave uitschakelen zodat de persoon die je opbelt jouw nummer niet kan zien.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

dat werkt met #31# voor het gsm nr te plaatsen, moet je dat zelfs niet uitschakelen....

Maar je kan op de een of andere manier rechtstreeks op het antwoord apparaat terecht komen, en 'k heb er me al zot op gegoogeld, maar 'k vindt de juiste zoek termen niet om het antwoord terug te vinden. Genoeg uitleg om hoe u antwoord apparaat te configureren, maar hoe het aan de lijn te krijgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht

Heeft iemand ooit al eens iets gelijkaardigs meegemaakt?
          Ja, opletten met dat soort berichtjes !!!

Na het ontvangen van zo'n berichtje werkt mijn oven niet meer, is het kouder geworden buiten en verbruikt mijn auto plots meer ...

www.fotofolio.be

Comment

Allemaal goed en wel, maar dit is echt een nummer dat ik niet ken.
            Misschien gewoon een vergissing?
            ... en wat bellen betreft: iedereen die mij goed kent, weet hoe ik tegenover bellen sta
            Waarom heb je dan een GSM?
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Om anderen dure GSM gesprekken te kunnen laten voeren met jou hé.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                't Is misschien een onbekende bloedmooie aanbidster, ik zou bellen hoor .
                en een MMS vragen zeker
                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Om anderen dure GSM gesprekken te kunnen laten voeren met jou hé.
                  Hij is daar ook weer. Snap nu toch eens, dat het voor sommige mensen gewoon goedkoper is, om een gsm in huis te hebben, dan een vaste lijn. Ik bel ook nooit (alleen als ik iemand nodig heb ), dus met 10 euro kom ik toe om een gans jaar telefoon te hebben. Er is geen enkele provider die me een vaste lijn kan aanbiedien, voor 10 euro per jaar (meer betaal ik nu niet, 1 * herladen /jaar op mijn prepaid kaart). En dan kan ik die telefoon nog in de wagen leggen, voor als ik daar eens mee in panne val.
                  Als je niet veel telefoneert, is een vaste lijn gewoon duur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Wij hebben twee zonen, die inmiddels het nest verlaten hebben. Ze wonen dan nog niet bij de deur ook niet. Wel, het was min of meer onder druk van hen, en ongeveer de enige manier om met hen in contact te blijven. Ik stuur wel berichtjes, maar toen ik nog een abonnement had (dat was toen ik nog werkte en regelmatig voor het werk in het buitenland zat, en in contact wilde blijven met mijn vrouw) had ik maanden met € 0.- gesprekskosten! Na mijn vervroegde opruststelling ben ik overgeschakeld naar een pay&go system. Wel, ik heb er in het begin €15.- op gezet, nu zit ik nog ongeveer rond de €10.- (op 6 maanden tijd!)
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                      Hij is daar ook weer. Snap nu toch eens, dat het voor sommige mensen gewoon goedkoper is, om een gsm in huis te hebben, dan een vaste lijn. Ik bel ook nooit (alleen als ik iemand nodig heb ), dus met 10 euro kom ik toe om een gans jaar telefoon te hebben. Er is geen enkele provider die me een vaste lijn kan aanbiedien, voor 10 euro per jaar (meer betaal ik nu niet, 1 * herladen /jaar op mijn prepaid kaart). En dan kan ik die telefoon nog in de wagen leggen, voor als ik daar eens mee in panne val.
                      Als je niet veel telefoneert, is een vaste lijn gewoon duur.
                      Ja, ik ben daar weer.... En ik snap dat best hoor !
                      Het is natuurlijk goedkoper als je zelf nooit belt met een GSM (of hem van je werkgever cadeau krijgt, gesprekken inbegrepen).
                      Maar waarom vragen 90 % van de only GSM-ers altijd om hen te bellen ? Want dat ondervind ik duidelijk.
                      Omdat iets langere gesprekken via GSM nog altijd schandalig duur zijn, zelfs bij Simyo, toch ongeveer de goedkoopste operator.
                      En jij zelf zou dan nog goedkoper bij Telenet mobile zitten, dat kost je enkel minimum één gesprekje per drie maand, voor de rest niks.

Ter info: ik heb 3 GSM's in huis, één in de auto, één voor mijn vrouw en één voor mij, dus zeker niet anti-GSM.
                      Last edited by nete; 23 november 2008, 20:44.

Comment

Wij hebben twee zonen, die inmiddels het nest verlaten hebben. Ze wonen dan nog niet bij de deur ook niet. Wel, het was min of meer onder druk van hen, en ongeveer de enige manier om met hen in contact te blijven. Ik stuur wel berichtjes, maar toen ik nog een abonnement had (dat was toen ik nog werkte en regelmatig voor het werk in het buitenland zat, en in contact wilde blijven met mijn vrouw) had ik maanden met € 0.- gesprekskosten! Na mijn vervroegde opruststelling ben ik overgeschakeld naar een pay&go system. Wel, ik heb er in het begin €15.- op gezet, nu zit ik nog ongeveer rond de €10.- (op 6 maanden tijd!)
                        Dan begrijp ik helemaal niet dat je zelf niet wilt bellen maar enkel opgebeld wilt worden. Het lijkt mij inderdaad ook dat je zo alle kosten op een ander verhaalt om absoluut zelf geen euro te spenderen. Toch een beetje vreemde zuinigheid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                          Dan begrijp ik helemaal niet dat je zelf niet wilt bellen maar enkel opgebeld wilt worden. Het lijkt mij inderdaad ook dat je zo alle kosten op een ander verhaalt om absoluut zelf geen euro te spenderen. Toch een beetje vreemde zuinigheid.
                          Ha, waarempel nog een gelijkgestemde ziel op de wereld

Comment

Misschien zijn er wel andere redenen dan zuinigheid waarom mensen liever opgebeld worden dan zelf te bellen, of is dat zo moeilijk te begrijpen.
                            Ikzelf zal ook zelden of nooit zelf bellen, ook al kan ik met mijn vast nummer zeer goedkoop of zelf gratis bellen. Ik heb ook een GSM, maar gebruik die bijna alleen om te sms'en.
                            Grtz, Tigra-Boy
                            ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
                              Misschien zijn er wel andere redenen dan zuinigheid waarom mensen liever opgebeld worden dan zelf te bellen, of is dat zo moeilijk te begrijpen.
                              Je zegt niet welke, dus kan ik het niet begrijpen hé.

Comment

In mijn persoonlijk geval KLIK

Maar ik kan me echt wel voorstellen dat anderen nog andere redenen hebben zonder dat ik die perse moet weten om ze te geloven...
                                Grtz, Tigra-Boy
                                ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Working...
                                X