Hi all,
paar dagen geleden een ACER Aspire 5920 besteld bij laptopshop.be, dezelfde heren als digicamshop.be etc...
Normaal garanderen ze de volgende dag levering, ik heb drie dagen moeten wachten, maar dit terzijde.
Vanmorgen komt dan eindelijk de koerier met mijn langverwachte pakje.
Als ik de laptop aanzet krijg ik niks te zien op het scherm, zelfs niet na lang wachten. Extern scherm eraan, daar werkt het wel.
Contact met Acer, waarschijnlijk scherm kapot, leverancier contacteren.
Contact met laptopshop.be, kunnen me niet helpen, moet terug naar Acer voor herstelling!!! Dit is toch een Dead On Arrival (DOA)?
Iemand een idee hoe dit allemaal precies werkt. Laptopshop.be geeft mij geen service, omruilen doen ze niet, geld teruggeven doen ze niet.
De man aan de telefoon kan me niet helpen, als ik vraag iemand hoger te spreken wordt dit uiteraard geweigerd, de man is een paar keer naar zijn baas gelopen, zonder resultaat.
Kan ik hier alsnog iets aan doen, of moet ik gewoon de reparatieprocedure van Acer volgen.
Ik was voorheen vrij tevreden van deze shop, nog nooit problemen gehad, nu ik echter een probleem heb trekken zij zich terug, helemaal geen service na verkoop.
Groeten,
paar dagen geleden een ACER Aspire 5920 besteld bij laptopshop.be, dezelfde heren als digicamshop.be etc...
Normaal garanderen ze de volgende dag levering, ik heb drie dagen moeten wachten, maar dit terzijde.
Vanmorgen komt dan eindelijk de koerier met mijn langverwachte pakje.
Als ik de laptop aanzet krijg ik niks te zien op het scherm, zelfs niet na lang wachten. Extern scherm eraan, daar werkt het wel.
Contact met Acer, waarschijnlijk scherm kapot, leverancier contacteren.
Contact met laptopshop.be, kunnen me niet helpen, moet terug naar Acer voor herstelling!!! Dit is toch een Dead On Arrival (DOA)?
Iemand een idee hoe dit allemaal precies werkt. Laptopshop.be geeft mij geen service, omruilen doen ze niet, geld teruggeven doen ze niet.
De man aan de telefoon kan me niet helpen, als ik vraag iemand hoger te spreken wordt dit uiteraard geweigerd, de man is een paar keer naar zijn baas gelopen, zonder resultaat.
Kan ik hier alsnog iets aan doen, of moet ik gewoon de reparatieprocedure van Acer volgen.
Ik was voorheen vrij tevreden van deze shop, nog nooit problemen gehad, nu ik echter een probleem heb trekken zij zich terug, helemaal geen service na verkoop.
Groeten,
Comment