Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laatste medion gps model ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• laatste medion gps model ?

hallo, ik ben momenteel niet thuis, maar zou het modelnummer moeten weten van de laatste Medion gps die enkele maanden geleden in den Aldi verkocht werd. Kan iemand mij helpen ?
    Weet iemand hoe ik hiervoor aan de mappen van noord-europa geraak ( denemarken, zweden ), of staan die op de begeleidende cd's ?
    thx.
    embee ::: nikon stuff

Re: laatste medion gps model ?

Ik heb zowat twee jaar geleden ook een medion gps gekocht met gans europa op het geheugenkaartje geprogrammeerd en bij mijn weten stonden alle kaarten ook nog eeens op de bijgevoegde dvd!
    (Ben er trouwens nog steeds heel content van!)
    Wat dat serienummer betreft kan ik je helaas niet helpen...
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Week 5 van 2008 ?

Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Ga naar link

MEDION biedt u innovatieve apparaten voor de computer-, huishoud- en multimediasector die kwaliteit, prestaties, functionaliteit en prijsbewustheid combineren.

Klik op service en ondersteuning
        Klik op stuurprogramma's en updates
        Vul u serienummer in.

Indien je niet weet waar het serienummer staat, klik op de link boven deze tekst Vult u hier a.u.b. uw zoekenmerken in.

Ofwel direct op Waar vind ik het Serienummer (alleen bij PC’s) of modelnummer (bij notebooks of andere apparaten)?

Mvg
        Deefke

Denk dat hem deze moet hebben
        Last edited by Deefke; 7 juli 2008, 11:05. Reden: link
        Canon Eos 40D, EFS 18-55 IS, EFS 55-250 IS, Lowepro Slingshot 200AW, EX580 II

Comment

Working...
        X