Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het DEGOUTANTE niks van het internet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het DEGOUTANTE niks van het internet

Toen ik nog assistent was had ik wel een probleem met de weinige flexibiliteit van de timeslots (ik zou waarschijnlijk geantwoord hebben dat deze tijdstippen niet lukken. ).

Zelf zou ik wel afsluiten met "mvg" ipt "grtz"...
    ---
    Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
    http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
      Vroeger als je met een professor wou afspreken om jou thesis te bespreken dan vroeg je dat heel beleeft of je schreef een nota die begon met" Geachte Professor ...".

Tegenwoordig (echt gebeurde anekdote):

Elementaire beleefdheid is tegenwoordig ver zoek, en respect is nog iets dat met het badwater is weggegooid
      Ze (we) zijn niet allemaal zo hé. De proffen hameren hier genoeg op om zo geen mails te sturen, enige beleefdheid is uiteraard gewenst.
      Maar bij een goede en persoonlijke relatie met de prof kan het wel iets gemoedelijker, zo komt de prof uit zijn ivoren toren en wordt hij weer menselijk .
      Maar in grote lijnen heb je gelijk, alleen moet je het niet zo pessimistisch zien
      flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
        Vroeger als je met een professor wou afspreken om jou thesis te bespreken dan vroeg je dat heel beleeft of je schreef een nota die begon met" Geachte Professor ...".

Tegenwoordig (echt gebeurde anekdote):

Elementaire beleefdheid is tegenwoordig ver zoek, en respect is nog iets dat met het badwater is weggegooid
        Het possessief pronomen is nog zoiets.
        Als je ziet hoe daar tegen gezondigd wordt
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Possessief Pronomen? Wat betekent dat in het alledaags, door de meesten van ons gebezigd, Nederlands?
          Stel je kritieken niet te scherp...
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
            Possessief Pronomen? Wat betekent dat in het alledaags, door de meesten van ons gebezigd, Nederlands?
            Bezittelijk voornaamwoord?

Zoals "mijn" of "m'n" in fora soms veranderd wordt naar "men"...
            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Working...
            X