Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HTC Diamond stukken beter dan I-Phone en begin Juni al in Europa!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: HTC Diamond stukken beter dan I-Phone en begin Juni al in Europa!

Beste; goed voor HTC dat ze weeral een nieuwe hebben, maar als jij denkt dat HTC beter is dan de iphone, ...
    vergeet het gauw. Ik heb zowat alle htc's gehad, en op zich zijn het mooie toestellen, maar er is altijd iets mee, konstant moet je aan die dingen sleutelen, updaten, blabla. Ik heb nu een Iphone, en dat werkt gewoon goed, en veel beter dat elke htc die ik ooit gehad heb, (mijn favoriet was de 3300), daarna is het bergaf gegaan met htc.
    Ieder zijn toestel, maar om hier zo te komen roepen, ....
    Last edited by Franciskine; 26 mei 2008, 06:38.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
      Toch niet, de Qtek 2020i kon al sinds 2005 wat de Iphone kan, zie http://www.pdadb.net/index.php?m=specs&id=164
      Enkel minder glossy design, Iphone is dus niets nieuws.

Heb zelf een rom met 3D cube waarbij je met één touch je scherm kan draaien, maar dit is allemaal show, je gebruikt dit niet in de praktijk.

Weet dat er meer voorstanders van de Iphone zullen zijn door de hype en naambekendheid, maar so be it.
      De meesten hebben nog nooit een pda-phone in hun handen gehad of getest (zoals de all-in ones van HTC, E-TEN aka GLOFIISH).
      Die 3d cube, werkt voor geen meter!!! daarom gebruik je dit niet. Op de iphone gaat dit vlotjes en doordacht! En je gebruikt het ALTIJD ,het OS is superieur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door molmol Bekijk bericht
        Marketing? Ik heb hier toch nog nergens reclame gezien van/voor een iPhone hoor.

Ik vraag mij trouwens af waarom er hier de laatste tijd zoveel mensen zijn die zomaar een draadje starten over hoe HUN product beter is dan dat van Apple.
        En toevallig of niet, maar het zijn meestal mensen die nog nooit een Apple product in hun handen hebben gehad.
        Euh . . . ik heb de Phone al meermaals in mijn handen gehad, mijn draadloze router is van Apple . . . wat Apple betreft, vorig jaar stond meermaals nieuws in de krant over de nieuwe i-Phone, alle PC tijdschriften hebben er vol van gestaan ook.
        De dag dat de i-Phone een GPS module inbouwt wordt deze al een heel stuk interessanter natuurlijk, over één ding twijfel ik, de HTC's hebben ook een voor mij niet onbelangrijke functie en dat is een FM-radio ( ik ben sportfanaat he ), heeft de i-Phone die ook?
        Last edited by Franciskine; 26 mei 2008, 06:41.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Euh . . . ik heb de Phone al meermaals in mijn handen gehad, mijn draadloze router is van Apple . . . wat Apple betreft, vorig jaar stond meermaals nieuws in de krant over de nieuwe i-Phone, alle PC tijdschriften hebben er vol van gestaan ook.
          De dag dat de i-Phone een GPS module inbouwt wordt deze al een heel stuk interessanter natuurlijk, over één ding twijfel ik, de HTC's hebben ook een voor mij niet onbelangrijke functie en dat is een FM-radio ( ik ben sportfanaat he ), heeft de i-Phone die ook?
          Ow, maar niemand beweert dat de de iphone nog moet verder rijpen, er zit nog niet alles op, een gps is leuk, maar voor mij hoeft ie voorlopig niet op men phone.

Maar , alles wat er wel op zit . werkt, de telefoonfunktie werkt, het touchscreen is mijlenver beter dan welke Htc ook, (dat pennetje moet je toch telkens weer gebruiken, het cube gedoen krijg ik geen nummer mee gevormd, als ik op straat loop..)
          Prober hem toch maar eens uit!!
          ;-)

Comment

om nog maar te zwijgen over het grotere scherm dat de HTC heeft tov die Nokia.
            ze hebben nochtans beiden een 2.8 inch scherm

maarrr langs de andere kant heeft die htc wel een vga scherm, en ik geef toe dat een 2.8" vga scherm wel om je vingers af te likken is
            5DmkIII en wat glas

Comment

Persoonlijk hoop ik echt dat die nieuwe HTC deftig weerwerk kan bieden tegen de iPhone. De consument kan er alleen maar goed bij varen.

De huidige HTC's zijn IMHO alvast geen "match" voor de iPhone. Scherm te klein, dat gefoefel met da penneke, buggy OS, veel te traag, interface-van-mijn-voeten, ...

Enkel het feit dat de iPhone geen GPS heeft kan als voordeel voor de HTC worden gezien, maar dan alleen bij mensen die a) geen GPS in de auto hebben, b) nog geen apart GPS toestel hebben en c) goede ogen hebben want de baan volgen op zo'n klein dink is ook ni alles.

Ikzelf ben van HTCV Qtek 9100 naar iPhone gegaan. En dat is net hetzelfde dan van DOS naar XP gaan. Of (beetje olie op het vuur wss) van XP naar Leopard.
              http://www.theafricabug.com

Comment

ik snap die hype van de iPhone niet: totaal verouderde techniek toen het uitkwam. communicatie werkt .. maar hoe traag? heb je al ooit eens een HSDPA verbinding gehad? dan wil je nooit van zijn leven nog een EDGE verbinding (en zal je dus zeker gene Mobistar of Base abonnementje kopen voor dataverbindingen, want die hebben enkel dat trage EDGE) 't lijkt me id een goede zet van Apple om de iPhone te koppelen aan een abonnement van een operator met een traag netwerk, dan valt de traagheid niet op tov andere producten op 't zelfde netwerk

'k heb die iPhone al in m'n handen gehad, en tot ik het teste had ik zin om het te kopen, omdat ik die hype ook even dacht te volgen, maar de praktijd was een ontgoocheling. die HTC oplossingen vind ik beter bij deze tijd passen. de iPhone is gewoon 5 jaar te laat op de markt gekomen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                  i(en zal je dus zeker gene Mobistar of Base abonnementje kopen voor dataverbindingen, want die hebben enkel dat trage EDGE)
                  Mobistar biedt vandaag de dag ook UMTS aan.

Ik vraag me af waarom niemand erop komt om de "vendor lock-in" aan te kaarten? Met een iPhone kan je niet gewoon eender welk mp3-tje dat je wilt gebruiken als ring-tone. Meer nog, je kan enkel nummers gebruiken die je hebt gekocht in de iTunes store, en je moet er dan nog eens voor bijbetalen!

Deze zou nu in massaproductie gegaan zijn. Het is afwachten tot de software op 't zelfde peil staat.

Dave
                  pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                    Mobistar biedt vandaag de dag ook UMTS aan.
                    wat nog steeds 5x trager is dan HSDPA wat op zijn beurt nog steeds trager is dan HSUPA .. Ok, Mobistar is dus al minder traag dan Base (EDGE) maar beide netwerken zijn traag vergeleken met het 3G netwerk van Proximus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                      wat nog steeds 5x trager is dan HSDPA wat op zijn beurt nog steeds trager is dan HSUPA .. Ok, Mobistar is dus al minder traag dan Base (EDGE) maar beide netwerken zijn traag vergeleken met het 3G netwerk van Proximus
                      Maar ik heb mij verkeerd uitgedrukt. Mobistar biedt HSDPA aan, net zoals Proximus. Ik heb mij vergist, mede omdat in mijn VMCC software HSDPA aangegeven wordt als UMTS (het is daar een extensie op).

Mobistar biedt daarnaast ook EDGE, dus als je in een gebied zit zonder HSDPA of UMTS dekking dan heb je nog EDGE, op voorwaarde dat je een modem hebt die ze allemaal kan ontvangen (zoals die van Option bijvoorbeeld). Met Proximus heb je dan enkel GPRS, en dat is pok-ke-traag.

Mijn vergissing dus, maar mijn punt blijft.

Dave
                      pixelpusher

Comment

om nog maar te zwijgen over het grotere scherm dat de HTC heeft tov die Nokia.
                        Hum... Nokia E90, E61, E71? Groter scherm, (full) keyboard en euh... Symbian. Welke vooral een beetje stabieler is dan Windows CE/Mobile

(Yep, I am a Symbian lover )
                        Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
                        http://digital.raptor-tec.be

Comment

Maar ik heb mij verkeerd uitgedrukt. Mobistar biedt HSDPA aan, net zoals Proximus.
                          things finally change .. lang leve de concurrentie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
                            ... voorlopig blijf ik nog maar even bij Palm.
                            Hé, nog iemand met een Palm. Dacht al dat ik de enige zou zijn.

Greetings,
                            Schanske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schanske Bekijk bericht
                              Hé, nog iemand met een Palm. Dacht al dat ik de enige zou zijn.

Greetings,
                              Schanske
                              Technisch gezien had die Palm OS bepaalde concepten die gewoon geniaal waren voor PDA's. 't Is spijtig dat die nooit door Windows CE zijn overgenomen. Ik denk ook niet dat het Mac OS afgeleide dat op de iPhone draait die heeft gevolgd.

Dave
                              pixelpusher

Comment

Technisch gezien had die Palm OS bepaalde concepten die gewoon geniaal waren voor PDA's. 't Is spijtig dat die nooit door Windows CE zijn overgenomen. Ik denk ook niet dat het Mac OS afgeleide dat op de iPhone draait die heeft gevolgd.

Dave
                                pff, ik weet echt niet wat sommige bezielt om het telkens weer nodig te vinden het mac osx erbij te sleuren, of de iphone af te breken, get a life!

Comment

Working...
                                X