Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple hypes SEEN THAT, BEEN THERE,Funky alternatives (Iphone,Ipod,laptop,mediacenter)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Apple hypes SEEN THAT, BEEN THERE,Funky alternatives (Iphone,Ipod,laptop,mediacen

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
    Ik vind dat dit te weinig gezegd wordt.
    En als iemand een vraag stelt, krijgt 'ie dan navenant soms reacties ook, ttz: "wat best is voor mij is dat bij uitbreiding ook voor een ander"...
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Comment

Re: Apple hypes SEEN THAT, BEEN THERE,Funky alternatives (Iphone,Ipod,laptop,mediacen

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht

Vroeger zei ik altijd : een Mac is een toestel voor iemand die weinig of niks van computers kent ( hardware dus he ) omdat een Mac nooit onverwachte dingen doet en alles uitvoert wat je zelf wil, die laat je nooit in de steek, een PC daarentegen is meer voor de doorwinterde computergebruikers ( opnieuw hardware dus ), die zelf graag werken aan de configuratie, die liever zelf de touwtjes in handen nemen en het niet erg vinden om af en toe voor een voldongen feit te staan dat die PC eigenlijk niet 100% doet wat je eigenlijk wil . . . Maar DAT is nou net wat ik leuk vind aan PC . . .
      Als er twee automerken zijn, merk A start, rijdt, je zit droog, kortom doet alles wat van een auto verwacht wordt, en merk B doet het wel, maar je moet er geregeld aan sleutelen om het ding draaiende te houden, welk merk kies je dan om constant mee op de baan te zijn? Ik kies persoonlijk voor betrouwbaarheid.
      Happy to be a MACcie
      Visit http://www.kurtwarlop.com for more

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurrywurry Bekijk bericht
        Als er twee automerken zijn, merk A start, rijdt, je zit droog, kortom doet alles wat van een auto verwacht wordt, en merk B doet het wel, maar je moet er geregeld aan sleutelen om het ding draaiende te houden, welk merk kies je dan om constant mee op de baan te zijn? Ik kies persoonlijk voor betrouwbaarheid.
        Fransciskine is duidelijk garagist

Comment

ach apple kan misschien inderdaad ietsje duurder zijn, maar ALLES wat ze uitbrengen is naadloos op elkaar afgestemd en werkt perfect, snel, is ergonomisch, gebruiksvriendelijk, noem maar op. Zoek je alternatieven, en die zijn er genoeg, laat dan maar eens alles even naadloos en transparant zijn

dat zegt een sony winvista én hp winxp gebruiker, met twee applie ipods, een vosonic imagetank (die geen itunes muziek afspeelt zonder naar mp3 of wma te converteren), met een hp printer die op vista en xp werkt, met een epson printer waarvan het status pannel niet op vista werkt, maar wel op xp, en met beide toestellen dvd's brand met twee verschillende software's omdat de het ene programma de andere dvdbrander niet ondersteund en vice versa en een draadloos internet systeem die met de ene usb-adapter het minder goed doet dan met de ingebouwde wifi in de laptop.... en zo kan ik nog wel ff doorgaan, heus!

Lang leve apple met zijn misschien iets duurdere maar naadloos integreerbare en gebruiksvriendelijke oplossingen (=hard én software).

Heb ik al eens gezegd dat mijn volgende computer een apple zal zijn?
          Intussen trek ik mijn plan wel nog ff, met af en toe eens een incompatible vloek links en rechts.

Comment

Resultaten 1 - 10 van circa 1.860.000 voor macbook error (0,38 seconden)
            google
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

Comment

Resultaten 1 - 10 van circa 11.500.000 voor PC error (0,24 seconden)

Ach, bij ons thuis staat er boven een PC, beneden een iMac.
              De iMac heb ik bijgekocht voor mijn gepruts, zodat de PC vrij zou zijn als mijn vriendin wat computerwerk wou doen.

De pc staat boven werkloos en ik moet vaak vechten voor het plaatsje aan de iMac

Ik heb een hele lange tijd met pc's gewerkt en weinig problemen gekend.
              Nu heb ik eens een macje gekocht om te proberen en het werkt gewoon heel goed en ziet er nog lekker uit ook.
              Zou ik ongelukkiger zijn als ik die Mac niet had gekocht...nee.
              Kan ik op de Mac meer/minder dan op een pc...nee.
              Last edited by Ticor; 7 april 2008, 15:19.
              Mvg Tim

Comment

Resultaten 1 - 10 van circa 17.300.000 voor windows error (0,20 seconden)

wie doet het nóg beter?

edit : betekent dat dat 1 op de 15 mensen een apple'er is ?

Comment

Resultaten 1 - 10 van circa 42.800.000 voor human errors (0,26 seconden)
                  Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                    Ja, maar wie neemt er nu een human in huis (enfin, behalve als 't misschien een .... 'k zal maar zwijgen ).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurrywurry Bekijk bericht
                      Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                      Fransciskine is duidelijk garagist

Zucht . . . . computers met auto's vergelijken is net hetzelfde als appelen met peren vergelijken . . .
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Macs are for those who don't want to know why their computer works.
                        Linux is for those who want to know why their computer works.
                        DOS is for those who want to know why their computer doesn't work.
                        Windows is for those who don't want to know why their computer doesn't work.

My 2 cents
                        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                        http://www.stevevandegaer.be

Comment

Alles beschouwd kan ik me toch niet van de indruk ontdoen dat als er 1 iemand een positieve indruk neerpent over het gebruik van product B, er een drietal klaarstaan om hun overtuiging over product A(pple) er naast te zetten.

Ook als de eerste die een vraag stelt erbij vermeld niet geinteresseerd te zijn in product A. Dan is 't van "ja, maar denk er toch nog maar eens over na".

En dan wordt de discussie bitsiger en bitsiger.

Dave
                          pixelpusher

Comment

eigenlijk overbodig hierop nog in te gaan maar ja,...
                            wat mij bij het originele bericht opvalt is dat er absoluut zonder kennis van zaken vergeleken wordt.
                            Misschien i.p.v. tijd te verdoen met plaatjes te zoeken eens de moeite nemen om de aangehaalde argumenten deftig te onderbouwen en met objectieve gegevens te vergelijken.

dan voor onze computerutist (niet garagist want das blijkbaar niet fair die vergelijking)
                            je zou versteld staan wat je met een mac allemaal kan aanvangen.
                            Als je wil heb ik hier nog enkel staan waar je jegang mee kunt gaan.
                            En de niet voorradige soft. Dan moet je toch eens goed rondkijken.
                            Ook bij mac vind je in een dozijn 13 stuks van de zogenaamde photoshop killers, elke dag weer anderen die het warm water hebben uitgevonden, enkel spijtig dat je er in reeele situaties zo weinig kan mee aanvangen.

Ieder zijn zin natuurlijk.

en dan nog dit

van Groovbird:
                            "Alles beschouwd kan ik me toch niet van de indruk ontdoen dat als er 1 iemand een positieve indruk neerpent over het gebruik van product B, er een drietal klaarstaan om hun overtuiging over product A(pple) er naast te zetten.

Ook als de eerste die een vraag stelt erbij vermeld niet geinteresseerd te zijn in product A. Dan is 't van "ja, maar denk er toch nog maar eens over na".

En dan wordt de discussie bitsiger en bitsiger."
                            wie zegt het.
                            Last edited by Franciskine; 7 april 2008, 16:56. Reden: tags toegevoegd voor leesbaarheid

Comment

Korte samenvatting . . . zolang iedereen maar tevreden is met wat hij heeft en gebruikt . . . .
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                                Korte samenvatting . . . zolang iedereen maar tevreden is met wat hij heeft en gebruikt . . . .
                                Voila, dat is het
                                Eind goed al goed...
                                Mvg Tim

Comment

Working...
                                X