Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet Vista deze keer maar Visa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Niet Vista deze keer maar Visa

    Een paar maal heb ik me negatief uitgelaten over kredietkaarten, veiligheid
    en internet en ik probeerde daarbij gewoon mijn mening neer te pennen.

    Het kan 2 jaar geleden zijn dat ik "bedrogen" werd...misschien 3 jaar,
    ik herinner me de juiste datum niet meer.

    Gelukkig ging het niet over een groot bedrag dat ik zogenaamd had uitgeven
    ergens in Londen om 10:00 uur 's morgens en dat weet ik nog als de dag van gisteren.
    Dit heb ik onmiddellijk betwist via de bank enz.

    En nu, vandaag, schrijf het op, krijg ik bericht van de bank dat het
    betreffende bedrag is gerecupereerd....

    Begrijp dus mijn "volle vreugde" over dit heugelijk feit en begrijp ook mijn
    reacties als ik lees dat een aantal collega's hier meer geluk hadden in
    het recupereren van hun centen.

    Na één jaar wachten kan je toch denken dat je kan fluiten achter je centen...
    Het werd dus iets langer....
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Niet Vista deze keer maar Visa

    En Theo, is het genoeg om een nieuw Eizo beeldscherm te kopen?
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Niet Vista deze keer maar Visa

      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      En Theo, is het genoeg om een nieuw Eizo beeldscherm te kopen?
      Jos dat moet ik even nakijken
      Dacht iets van 50 Engelse ponden...
      (of 25 kilo )
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Niet Vista deze keer maar Visa

        Heel recente ervaring.
        Ik doe een bestelling bij een Duitse leverancier. De betaling geschiedt per internationale overschrijving (IBAN en BIC). Na 2 weken wachten nog steeds geen bestelling ontvangen. Ik stuur meerdere mails naar het bedrijf in kwestie. 2 weken passeren. Eerst reageren ze niet, daarna heel traag. Ze melden mij dat ze niets van het geld ontvangen hebben. Ik neem contact op met mijn bank. Mijn bank trekt alles na en bevestigd de betaling op het juiste bankrekening nummer. De leverancier liegt dus maar blijft de ontvangst van het geld ontkennen. Ik vraag aan mijn bank wat ze kunnen doen. Mijn bank neemt contact op met Deutsche Bank en na 24 uur staat het geld terug op mijn rekening. Ik heb eindelijk weer vertrouwen in mijn bank...
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment

        Working...
        X