Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan een D300

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan een D300

GeFke,

Dit verhaal heeft me aangegrepen en kan u verzekeren dat dit positieve einde toch een opluchting geeft. Ik wens jullie veel sterkte en veel beterschap voor Amelie ! Hopelijk zien we snel terug stralende foto's van je dochtertje
    Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jotto Bekijk bericht
      GeFke,

Dit verhaal heeft me aangegrepen en kan u verzekeren dat dit positieve einde toch een opluchting geeft. Ik wens jullie veel sterkte en veel beterschap voor Amelie ! Hopelijk zien we snel terug stralende foto's van je dochtertje
      ...en hier schreef Jotto precies hoe ik er ook over dacht toen ik je berichtje las.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Dergelijk dingen komen steeds onverwacht en eisen (terecht) alle aandacht van het ganse gezin op. De wereld staat even stil en komt dan stilaan weer in beweging.
        Ouders kunnen niet anders dan zich sterk houden, het gezin overeind houden, doen wat moet gedaan worden en voor de rest zoveel mogelijk tijd bij de zieke meid doorbrengen.
        Dan geneest de zieke meid, gaat het beter en nog beter tot de dokter uiteindelijk zegt dat het voorbij is. De druk valt weg.
        Oef. Herstel in de normale situatie, het normale gezinsleven.
        En dan moeten de ouders donders goed opletten want de man met de hamer wacht precies dat moment af om toe te slaan...
        Hou dit in gedachten. Ik heb het zelf al meer dan genoeg meegemaakt. Ik was telkens op mijn hoede, behalve die ene keer dat de man me te pakken kreeg.

Ik wens je veel sterkte voor het ganse gezin.
        Blijf vooral lachen als je in het zicht van Amelie bent.
        Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
        BD0993BE
        Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Frankie,

Goed dat alles terug de goede richting uitgaat.
          Ik heb dit natuurlijk van dichtbij kunnen volgen door ons regelmatig telefonisch contact.
          Het fotograferen komt op die moment op de laatste plaats.
          Geniet er maar van...
          Tot op de vergadering van de fotoclub.

Hans
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

GeFke, er gaat inderdaad niets boven het welzijn van je naasten. Daar kunnen 200 D300's niet tegen op...

We hebben zelf 6 weken (waaronder 4 op intensieve, 6 volledige narcoses) in het UZ Gasthuisberg verbleven met onze dochter van toen 4 weken. Nu nog halfjaarlijkse controles (ze wordt binnen 2 weken 4 jaar) en om de x-aantal jaren terug onder het mes.

Als je zoiets mee moet maken worden ineens alle materiele zaken zo relatief hé...

Veel sterkte, en dat komt wel goed hoor (cliché, maar ja)...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
              En dan moeten de ouders donders goed opletten want de man met de hamer wacht precies dat moment af om toe te slaan...
              Daar zijn we tot nu van gespaard gebleven, maar we weten dat ie om het hoekje staat, het besef van haar voorbije kritiek toestand begint nu pas vorm te krijgen ...

Allemaal bedankt voor jullie medeleven en steun !

Vandaag heeft de dokter verteld dat ze morgen in de namiddag naar huis mag gaan, ik heb morgennamiddag een half dagje vrij genomen en het huis is deze avond binnen al versierd met mega-mindy slingers en ballonnen en morgenvoormiddag komt haar kleuterklasje langs om een geknutseld bord te komen plaatsen en buiten wat te sieren met ballonnen, eigengemaakte slingers en andere versieringen
              Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeFke Bekijk bericht
                Daar zijn we tot nu van gespaard gebleven, maar we weten dat ie om het hoekje staat, het besef van haar voorbije kritiek toestand begint nu pas vorm te krijgen ...

Allemaal bedankt voor jullie medeleven en steun !

Vandaag heeft de dokter verteld dat ze morgen in de namiddag naar huis mag gaan, ik heb morgennamiddag een half dagje vrij genomen en het huis is deze avond binnen al versierd met mega-mindy slingers en ballonnen en morgenvoormiddag komt haar kleuterklasje langs om een geknutseld bord te komen plaatsen en buiten wat te sieren met ballonnen, eigengemaakte slingers en andere versieringen
                Goed nieuws! Perfect moment om van je 2 schatte te genieten

Comment

Heel goed nieuws
                  En heel wat aangenamer zowel voor je kleine meid als voor de inslapende ouder.
                  Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
                  BD0993BE
                  Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

'k Weet niet wat schrijven.... er is zo veel te schrijven.
                    Daarom gewoon een posting : uit sympathie.
                    En moge het nu allemaal goed nieuws zijn dat je te horen krijgt.

Groetjes
                    Skitch
                    "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                    Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

goed afgelopen dus, OEF!
                      Ik heb een jaar of vier met mijn zoon ook het een en ander meegemaakt: naar zijn bed gaan om te zien of hij goed ligt, voor ik ging slapen: hij was blauw, ademnde niet, schuim op zijn mond en zijn handen beefden. Ik dacht dat hij dood was en was totaal in paniek. Mijn vrouw werkt met zwaar mentaal én fysisch gehandicapte kinderen en bewaarde haar kalmte. Bleek dat hij een fameuze koortsstuip aan het doen was. Ze hebben hem met inspuitingen afgekoeld en onmiddellijk naar het ziekenhuis gereden, en daar kwam hij pas bij zijn positieven. Op dat moment had ik een drukke job en was altijd maar met geld bezig. Ik heb onmiddellijk een week vakantie genomen en ben bij hem in het ziekenhuis gebleven. Daarna heb ik ontslag genomen en ergens anders gaan werken. Sindsdien breng ik in vergelijking met veel papa's uit mijn omgeving véél tijd met mijn kinderen door. Dat zijn er ondertussen drie. Twee met zware leerproblemen doordat ze ADD hebben en één varkentje van drie. Met de twee oudsten zijn we constant bezig, maar je hoort me niet klagen; ze zijn alledrie gezond van lijf en leden. Dat besef je maar al te goed na zo'n ervaring.
                      ______
                      www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                        Veel beterschap voor je dochtertje gewenst.
                        Hier sluit ik me bij aan, en ben tevens blij om het goede nieuws.
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

Comment

@Gefke

Hoi Gefke

Ik zit zowat in hetzelfde bootje!
                          Mijn vrouw werd plots zwaar ziek (leukaemia) juist voor mijn aankoop
                          Van de ene dag op de andere veranderen je prioriteiten voor 100%!
                          Dus ik leef volledig met je mee.
                          Bij mij zal het wel echt ‘Knock On Wood’ worden, hoor.
                          Zo’n rotziekte!
                          We zien wel, dit ligt echter niet meer in onze handen.
                          Toch kon een onverlaat op dit forum (waarvan ik de naam niet ga citeren) het niet laten om mij nog eens goed aan te vallen, over het feit dat ik nog geen 40D Dslr heb????
                          Mensen kunnen soms ziekelijk agressief zijn, hoor.
                          Maar bon, dat is het minste van mijn zorgen voor het ogenblik

Groeten
                          SF
                          00.00 Gone

Comment

Ik leef met je mee en duim voor jullie op een even mooie afloop sterkte!
                            Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards

Comment

...ik werd er even stil van, aangrijpend relaas...

Maar hoop doet leven; ze is intussen aan de beterhand!

Succes met je dochter, succes met je D300!

mvg,

Roland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeFke Bekijk bericht
                                Ik leef met je mee en duim voor jullie op een even mooie afloop sterkte!
                                Bedankt GeFke, we zullen het nodig hebben en mijn lief vrouwken zeker!
                                Ik wens het niemand toe.

Thnx
                                SF
                                00.00 Gone

Comment

Working...
                                X