Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Omdat ik nu zo happy ben, wil ik hier graag neer zetten dat ik vanmiddag geslaagd ben voor de bijzondere verrichtingen van het motor- examen....:D
6 December volgt het laatste examen...en dan mag de motor uit de garage....:D:D:D
Ik wou het ff delen....vandaar.
Groetjes Inge.
Last edited by knofje3116; 23 februari 2008, 15:21.
Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
mag ik vragen hoeveel geld je er in het totaal hebt moeten tegenaan smijten? Ik moet dringend ook eens mijn motorijbewijs halen, maar kost allemaal zoveel geld heb ik gehoord.
mag ik vragen hoeveel geld je er in het totaal hebt moeten tegenaan smijten? Ik moet dringend ook eens mijn motorijbewijs halen, maar kost allemaal zoveel geld heb ik gehoord.
hahaha normaal gesproken kost het pakket wat ik gekocht had 1000 euro...en daar moet je het mee kunnen halen normaal gesproken dan hé?
ik heb een paar lessen meer gehad...hahah
maar dat boeit niet..ik heb het...
en vergeet niet hier in nederland moet je de theorie opnieuw halen, en is het examen voor de motor gespiltst in een praktijk en bijzondere verrichtingen..
dus in totaal 3 exames...
Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment