Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Handycam DCR-DVD105 vraag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sony Handycam DCR-DVD105 vraag

hallo,
    ik heb gisteren ongeveer 5 minuten gefilmd, dus mijn DVD schijfje is nog lang niet vol. Maar ik zou het opgenomen filmpje op een DVD willen zetten, zodat ik deze kan afspelen op mijn DVD speler. maar daarvoor moet ik het schijfje finalizeren, maar als ik dit doe, kan ik met de lege ruimte op het schijfje ook niets meer doen.
    weet iemand een manier om het filmpje op een andere DVD te zetten zonder het schijfje te finalizeren. of kan je die finalisatie ook terug ongedaan maken?

bedankt bij voorbaat

Re: Sony Handycam DCR-DVD105 vraag

Verplaatst naar geschikter forum, het forum "camera's" is enkel voor fotocamera's en niet voor videocamera's . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Verplaatst naar geschikter forum, het forum "camera's" is enkel voor fotocamera's en niet voor videocamera's . . .
      OK, sorry daarvoor.

Comment

kan je dit niet inlezen met behulp van montage software zoals adobe premiere (elements), pinnacle studio, iMovie, final cut express?

Van daaruit zou je terug een dvd moeten kunnen branden
        Happy to be a MACcie
        Visit http://www.kurtwarlop.com for more

Comment

Working...
        X