Hallo,
Ieder jaar vindt er in mijn klein dorp, net zoals in vele dorpen, een kermis plaats
maar Kalfort kermis is er eentje met een speciale sfeer.
Eind augustus komen mensen vanuit alle windstreken naar Kalfort afgezakt om eens te kunnen proeven van onze "beruchte" kermisweek.
Sinds begin vorig jaar ben ik volwaardig lid van Kalité (Kalforts kermis comité) en werk een gans jaar door actief mee aan zowel de voorbereidingen als aan de kermis zelf.
Om onze vereniging en het kermis gebeuren nog wat extra kracht bij te zetten hebben we onlangs een kalfortkermis forum opgericht, website is in opbouw.
In de eerste plaats is het onze bedoeling om alle Kalfortenaren dichter bij mekaar te brengen maar eveneens om ideeën naar voor te brengen en foto's, indrukken, etc. achter te laten.
Iedereen, van jong tot oud, is van harte welkom op ons forum.
Je kan hiervoor terecht op: http://kalfortkermis.yourbb.be/index.php
Neem alvast een kijkje en we hopen erop om jullie regelmatig te mogen
verwelkomen!
Alvast bedankt en hopelijk tot binnenkort.
-Kurt-
kalfortkermis Site admin
Ieder jaar vindt er in mijn klein dorp, net zoals in vele dorpen, een kermis plaats
maar Kalfort kermis is er eentje met een speciale sfeer.
Eind augustus komen mensen vanuit alle windstreken naar Kalfort afgezakt om eens te kunnen proeven van onze "beruchte" kermisweek.
Sinds begin vorig jaar ben ik volwaardig lid van Kalité (Kalforts kermis comité) en werk een gans jaar door actief mee aan zowel de voorbereidingen als aan de kermis zelf.
Om onze vereniging en het kermis gebeuren nog wat extra kracht bij te zetten hebben we onlangs een kalfortkermis forum opgericht, website is in opbouw.

In de eerste plaats is het onze bedoeling om alle Kalfortenaren dichter bij mekaar te brengen maar eveneens om ideeën naar voor te brengen en foto's, indrukken, etc. achter te laten.
Iedereen, van jong tot oud, is van harte welkom op ons forum.
Je kan hiervoor terecht op: http://kalfortkermis.yourbb.be/index.php
Neem alvast een kijkje en we hopen erop om jullie regelmatig te mogen
verwelkomen!
Alvast bedankt en hopelijk tot binnenkort.
-Kurt-
kalfortkermis Site admin
Comment