Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuws bekijken via wifi op gsm?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nieuws bekijken via wifi op gsm?

ik zou graag het nieuws(vrt of vtm) kunnen bekijken op mijn gsm via wifi, zodat ik makkelijk waar er een draadloos netwerk is, eens kan kijken, vb in het station via mijn telenet hotspot abonnement of als ik s.avonds in bed lig en geen zin meer heb om achter mijnen pc te kruipen...weet er iemand of dit mogelijk is? Mijn gsm is een nokia s60 smartphone N95 8gb en ondersteunt videostreaming...
    5DmkIII en wat glas

Re: nieuws bekijken via wifi op gsm?

via wifi weet ik het niet, 'k veronderstel van niet. Maar via 3g, no problems
    het gaat u wel iets kosten http://live.proximus.be/nl/Tariffs/TAR_Video.html
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Re: nieuws bekijken via wifi op gsm?

zit bij base, en ben niet van plan om naar proximus te gaan, daarbij, ik ben veel tevreden van mijn imode abonnement voor 5euro per maand en onbeperkt! downloaden via edge...

Ik weet dat er voor pocket pc en psp programmaatjes bestaan die automatisch het hele nieuws downloaden vanaf je wifi verbinding hebt en dan kan je dus die uitzending gratis waar en wanneer dan ook bekijken... Dat zou voor mij perfect zijn, maar bestaat precies nog niet voor nokia..,
      5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
      X