Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet wordt onbeperkt?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Telenet wordt onbeperkt?

Dus vanaf donderdagnacht:
    - Expressnet onbeperkt verkeer, upstream van 256Kbit naar 1 Mbit
    - Turbonet onbeperkt verkeer, upstream van 512Kbit naar 4 Mbit
    - Comfortnet: onbeperkt tussen 24u-10u

Mooi mooi... ferme wijziging en vraag me af hoe ze de officeline producten gaan aanpassen want die zijn dan minderwaardig tov de thuisproducten...

(wegens bovenstaande link plots niet meer werkend, hierbij de tekst... )

woensdag 12 december 2007
    Telenet schaft datalimieten af

Telenet zal donderdagnacht de datalimieten van de meeste breedbandabonnementen afschaffen. Klanten met een ExpressNet- of TurboNet-abonnement zullen in het vervolg dus onbeperkt kunnen internetten zonder dat na een bepaald dataverbruik moet worden bijbetaald.
    De gebruikers van de goedkoopste abonnementen zullen overdag aan een datalimiet vastzitten, maar kunnen 's nachts (van 24u tot 10u) ongelimiteerd downloaden.

Tegelijkertijd met het afschaffen van de datalimieten zal Telenet de uploadsnelheden van de duurste breedbandabonnementen verhogen. De uploadsnelheid van het TurboNet-abonnement gaat van 512 kbps naar 4 Mbps en de uploadsnelheid van het ExpressNet-abonnement gaat van 256 kbps naar 1 Mbps.
    Last edited by Wim; 12 december 2007, 12:45. Reden: Vraagteken bij onderwerp want het wordt in twijfel getrokken...
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Re: Telenet wordt onbeperkt

Heel raar, dat artikel stond op verschillende nieuwssites (12/12 - 12u26), en het is ondertussen nergens meer te vinden....

Ik veronderstel het dat is wat de volgende site inhoudt:
    http://www.telenetdruktopdeknop.be/

Comment

Vermoedelijk per ongeluk te vroeg op internet gezet... kranten moeten het vroeger krijgen zodat het morgen in de krant kan staan... we zullen de waarheid morgen wel weten denk ik, kan mij niet voorstellen dat dit niet gaat kloppen...
      Heb een screenshot van de standaard website onder bovenstaande link gepost...

wim
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Blijkbaar niet voor alle klanten tergelijkertijd, enkel Brussel en Leuven dacht ik. De rest volgt begin 2008.

FWIW, natuurlijk.
        Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

ze hebben het daar ook gezien...

@Hombre: kan zijn... kan ook afhangen van het type eurodocis modem je hebt hangen... de eerste generatie 1.1 kan misschien geen 4Mbit upstream aan?

Comment

leuk

Comment

Dat wordt ook tijd, want ik heb bij mij konsekwent de indruk dat die daluren niet intelligent gecalculeerd worden, bv dat een download begonnen alvorens de daluren (en de rest van de nacht doorloopt) aangerekend wordt aan de volle pot. Het regent dan mailtjes dat mijn limiet overschreden is, terwijl ik er lang niet aan zit Je bestelt dan 2GB bij, doet een download van 100MB en een uur later krijg je alweer zo'n mailtjes

Benieuwd hoeveel trager alles gaat worden wanneer een hoop mensen naar niks meer moet zien...
              Last edited by maGuy; 12 december 2007, 12:20.

Comment

Voor mij is de uploadsnelheid verhoging een mooie zaak. 100Mb aan foto's uploaden, dat heeft zo z'n tijd nodig.

Prima zaak, nu nog de prijzen wat democratischer maken, Telenet!
                Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

http://www.telenetdruktopdeknop.be/
                  edit:
                  spacemanbow was me al voor...

Comment

hopelijk laat skynet niet lang op zich wachten.....

Comment

Re: Telenet wordt onbeperkt?

ZDNET news and advice keep professionals prepared to embrace innovation and ready to build a better future.

Telenet schrapt datalimieten níet
                      Provider ontkent bericht in De Tijd

Pieterjan Van Leemputten
                      12 december 2007
                      Bron: ZDNet

Internetprovider Telenet ontkent dat het de datalimieten van de meeste internetabonnementen zal afschaffen. Het bedrijf reageert hiermee op een fout bericht op de website van De Tijd. Deze week plant de Mechelse kabelprovider een grote aankondiging, maar de informatie die nu wordt verspreid is volgens hen niet correct.

Volgens het bericht vallen vanaf donderdagnacht de limieten voor onder meer ExpressNet en TurboNet weg. De goedkoopste abonnementen zouden enkel overdag nog een limiet hebben. In het bericht staat ook dat de uploadsnelheid aanzienlijk wordt opgetrokken. "Het bericht is gewoonweg fout", verklaart woordvoerder Stefan Coenjaerts. "We gaan zo snel mogelijk de juiste informatie vrijgeven, maar op dit moment duiken er enkele serieuze kemels op in de media." Het bericht wordt eveneens ontkend door een hooggeplaatste bron binnen het bedrijf. Telenet heeft momenteel een campagne lopen waarin het suggereert dat er donderdagnacht een drastische verandering zit aan te komen. Wat er precies zal gebeuren blijft nog even een goed bewaard geheim, maar een afschaffing van de datalimieten zit er alvast niet in.

Comment

Jammer .... maar de mediabelangstelling wordt zo wel verhoogt

trouwens vind het straf dat de standaard zo'n kemel zou slaan.
                        van het laagste nieuws had ik da nog kunnen verwachten :P
                        As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                        like.no.other

Comment

Telenet ontkent het bericht echter in alle toonaarden. Het door Tijd.be gepubliceerde persbericht is 'fout', vertelde woordvoerder Stefan Coenjaerts aan Tweakers.net. Op de vraag of dat betekent dat Telenet de datalimieten dus níet afschaft, wilde hij echter niet ingaan. 'Dat zeg ik niet. Het enige dat ik zeg, is dat het bericht zoals dat nu in de media is verschenen, foutief is.'

laat ons nog wat meer olie op het vuur gooien
                          As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                          like.no.other

Comment

http://forums.telenet.be/showthread.php?t=137394

Een goed voorbereide campagne, lijkt mij

Groetjes
                            K@rel
                            Is this the real life? Is this just fantasy?
                            Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Het valt te hopen, kan ik mijn eigen server thuis hosten Maar het zal wel niet, want er zouden er teveel op het idee komen. En dat brengt nu juist wat geld op, bandbreedte verkopen
                              To make your dreams come true, wake up

Comment

Working...
                              X