Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chitchat wordt vzw-leden-only

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Chitchat wordt vzw-leden-only

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
    Als er mensen wegblijven van BD omdat ze niet meer op de chitchat kunnen dan zijn die hier om de verkeerde reden.
    Iemand beter leren kennen via chitchat? Kan zijn maar heb ook al gemerkt dat ze in real live anders (zowel positief als negatief) kunnen overkomen.
    Als je gaat werken, dan is dit ook om je job te doen maar mocht er in uw bedrijf een regel bestaan die u verbiedt contact te hebben met uw collega's, dan is het gegarandeerd dat een hele boel vertrekt ... ook al komen ze daar om te werken en niet om een babbelke te slagen.
    Spreek jij op het werk nooit eens over uw kat, het weer, uw vakantie of noem maar op?
    Misschien is mensen ontmoeten in real life anders, dat klopt maar leg jij tegen Theo maar uit dat hij tot de volgende AV moet wachten alvorens zijn computerprobleem opgelost is of tegen Nickon dat hij zijn PC later ineen steekt. Het verschil is dat we niet alle dagen samen komen zoals op het werk en dat de meesten ver van elkaar wonen, waarom zouden we elkaar dan niet mogen helpen met de middelen die er bestaan?
    Vanwaar uw reactie in chitchat als u hier geen interesse in heeft?
    Deze reactie heeft niets te maken met het al dan niet enkel voor leden toegankelijk maken van chitchat ... enkel een algemene reactie op uw woorden.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht
      Soms worden beren al verkocht voor ze geschoten zijn ....

En heb de indruk aan dat er posters zijn die hier van op de hoogte zijn.

kga zwijgen, ik heb er een slecht gevoel bij, een volmacht geven aan iemand die voor u gaat stemmen, aan wie dan wel, welke vriend op B.D.? sommige kennen elkaar persoonlijk, en andere weer niet en dan nog !
      DES ik heb de indruk dat je de post van sugar op 20 september in het VZW-leden forum niet bekeken hebt, daarin werd de nieuwe forumstructuur voorgesteld .....

Comment

maar wat me soms opviel(valt) is dat er mensen uitsluitend of bijna uitsluitend in chitchat posten en dat is, meen ik, niet de doelstelling van BD.
        Vraagje ...
        Controlleer jij dan of mensen die in chitchat posten ook elders iets posten?
        Het moet zijn want anders kan je moeilijk deze stelling maken.
        Als ik mij inschrijf op een forum is dit om er aan deel te nemen, niet om anderen te controlleren ... anders zou ik in de raad van bestuur of forumleiding gaan zitten.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
          En door deze opmerking heb je jezelf in een patsituatie gebracht, toch?

Precies. Zoals ik eerder opperde gaan de citchatcommentaren nu de andere fora overwoekeren. Een mens moet een uitlaatklep hebben.
          Een patsituatie.. Waarom? Omdat ik de laatste maanden zelf geen foto's meer heb gepost? Jammer genoeg niet en dat zal nog enkele maanden zo zij vrees ik en de reden daarvoor is simpel, maanden op zoek geweest naar een woning, nu verbouwingwerken plannen, enz... en begin volgend jaar verhuizen.
          Is fotografie voor jouw dan geen uitlaatklep?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Vraagje ...
            Als ik mij inschrijf op een forum is dit om er aan deel te nemen, niet om anderen te controlleren ... anders zou ik in de raad van bestuur of forumleiding gaan zitten.
            Oh neen ik controleer niet, heb daarvoor de tijd niet, het is me wel al enkele keren toevallig opgevallen vandaar.

Comment

belgiumdigital is een fotografieforum, chitchat is daar een onderdeel van maar wat me soms opviel(valt) is dat er mensen uitsluitend of bijna uitsluitend in chitchat posten en dat is, meen ik, niet de doelstelling van BD.
              Vraagje ...
              Allez, linda16093, kom op met die namenlijst.
              Ik geloof daar niet veel van, eigenlijk. (Maar bon, zeker ben ik daar ook niet van.) En als dat wel zo zou zijn, moet je je afvragen of het stoort dat er mensen alleen in chitchat zouden posten. Ze (we?) maken er toch ook geen brokken mee, denk ik dan.

Ik vind een aantal redeneringen van het type: chitchat is niet noodzakelijk voor het open forum, dus maken we 't alleen voor leden. 't Is toch niet de bedoeling om alles wat niet noodzakelijk is alleen voor betalende leden beschikbaar te maken?
              Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

Comment

Misschien is mensen ontmoeten in real life anders, dat klopt maar leg jij tegen Theo maar uit dat hij tot de volgende AV moet wachten alvorens zijn computerprobleem opgelost is of tegen Nickon dat hij zijn PC later ineen steekt.
                ...en nogmaals bedankt voor het advies.
                Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

[quote=VerSeg;1663120]Als je gaat werken, dan is dit ook om je job te doen maar mocht er in uw bedrijf een regel bestaan die u verbiedt contact te hebben met uw collega's, dan is het gegarandeerd dat een hele boel vertrekt ... ook al komen ze daar om te werken en niet om een babbelke te slagen.
                  Spreek jij op het werk nooit eens over uw kat, het weer, uw vakantie of noem maar op?[QUOTE]

zeker maar in beperkte mate want er moet ook nog gewerkt worden

Misschien is mensen ontmoeten in real life anders, dat klopt maar leg jij tegen Theo maar uit dat hij tot de volgende AV moet wachten alvorens zijn computerprobleem opgelost is of tegen Nickon dat hij zijn PC later ineen steekt. Het verschil is dat we niet alle dagen samen komen zoals op het werk en dat de meesten ver van elkaar wonen, waarom zouden we elkaar dan niet mogen helpen met de middelen die er bestaan?
                  Theokus heeft een groene bol, dus zal hij niet moeten wachten tot een AV om geholpen te worden, een PM kan ook nog altijd hé

Vanwaar uw reactie in chitchat als u hier geen interesse in heeft?
                  Ik heb nooit geschreven dat ik geen interesse heb, mag ik niet reageren misschien

Deze reactie heeft niets te maken met het al dan niet enkel voor leden toegankelijk maken van chitchat ... enkel een algemene reactie op uw woorden.
                  En dit zal dan mijn laatste reactie zijn in deze topic, ik heb enkel mijn mening neergepend en meer moet er daar niet achter gezocht worden

Comment

effe een vraagje: kunnen niet leden nog wel mee lezen??
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

wat me soms opviel(valt) is dat er mensen uitsluitend of bijna uitsluitend in chitchat posten en dat is, meen ik, niet de doelstelling van BD.
                      Omdat ik de laatste maanden zelf geen foto's meer heb gepost? Jammer genoeg niet en dat zal nog enkele maanden zo zij vrees ik en de reden daarvoor is simpel, maanden op zoek geweest naar een woning, nu verbouwingwerken plannen, enz... en begin volgend jaar verhuizen.
                      Mag jij dan wel posten in chitchat omdat je al een tijdje geen foto's meer gepost hebt en dit in de nabije toekomst ook niet zult doen ... je eigen woorden hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
                        't Is toch niet de bedoeling om alles wat niet noodzakelijk is, alleen voor betalende leden beschikbaar te maken?
                        Inderdaad!
                        Alles wat noodzakelijk is om een beter fotograaf te worden, staat gratis en belangeloos ter beschikking van iedereen die hier inlogt.

De VZW-leden krijgen Chit-Chat als extra privilege.

"Ondank is 's werelds loon!"
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

ik kan nog steeds meelezen en posten
                          indien dit niet meer lukt binnenkort zal ik wel op andere forums gaan kijken en daar posten
                          ik heb geen zin om op elk forum waardat ik wat vertoef lidgeld te betalen
                          aangezien ik meer dan 1 hobby heb en geen grootverdiener ben
                          hier 30€ ginder 20€ enzoverder
                          op het einde van de rit is dat een pak geld voor mij waar ik betere dingen mee kan doen
                          als ze de site deftig aanpakken dan hoeven ze geen geld te vragen aan de forumleden en hebben ze genoeg inkomsten van adverteerders
                          ik zie dat met een mtb site waar ik vrijwillige medewerker ben
                          daar zijn geen betalende leden en dus is iedereen gelijk voor de wet
                          verder ga ik er niet te veel woorden aan vuil maken
                          mvg
                          Gert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
                            ik kan nog steeds meelezen en posten
                            indien dit niet meer lukt binnenkort zal ik wel op andere forums gaan kijken en daar posten
                            ik heb geen zin om op elk forum waardat ik wat vertoef lidgeld te betalen
                            aangezien ik meer dan 1 hobby heb en geen grootverdiener ben
                            hier 30€ ginder 20€ enzoverder
                            op het einde van de rit is dat een pak geld voor mij waar ik betere dingen mee kan doen
                            als ze de site deftig aanpakken dan hoeven ze geen geld te vragen aan de forumleden en hebben ze genoeg inkomsten van adverteerders
                            ik zie dat met een mtb site waar ik vrijwillige medewerker ben
                            daar zijn geen betalende leden en dus is iedereen gelijk voor de wet
                            verder ga ik er niet te veel woorden aan vuil maken
                            mvg
                            Gert
                            Ik kan blijkbaar toch niet echt volgen hoor...wat is de hoofdreden waarvoor je naar hier komt...FOTOGRAFIE dacht ik toch.
                            Chit chat is een leuke bijkomstigheid, maar toch niet het hoofddoel van de meeste bezoekers hier.

Natuurlijk zal het jammer zijn dat slechts een beperkt aantal mensen kunnen 'chitchatten', maar om daar nu BD voor in de grond te boren
                            Mvg Tim

Comment

Hoe meer limieten, hoe minder volk, hoe kleiner het bereikbare publiek voor reclame, hoe lager de te vragen som voor publiciteit, hoe minder inkomsten....

Jo.
                              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                              Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
                                Hoe meer limieten, hoe minder volk, hoe kleiner het bereikbare publiek voor reclame, hoe lager de te vragen som voor publiciteit, hoe minder inkomsten....

Jo.
                                Ja Jo maar iedereen die inlogt op BD kan reclame zien....
                                Je moet dit ook willen zien omdat in het verleden een paar "doden"
                                zijn gevallen over dit feitje.

Probeer toch eens allemaal te genieten van wat hier wordt aangeboden.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X