Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chitchat wordt vzw-leden-only

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Chitchat wordt vzw-leden-only

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
    volgende keer een AV met enkel niet- leden
    Nee, volgende keer een AV met mondiger leden... niemand durft daar iets te zeggen of te vragen en alles wat het bestuur voorstelt wordt voor 100% ok gestemd... er is geen oppositie.

Het enige wat je kan doen is lid worden en in het vervolg voor de AV door gaat de voorstellen op voorhand goed bespreken en beoordelen...
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

belgium digital . com is een,

fotografieforum !

Alle begrip voor wie het anders wil, maar verlies het beoogde doel niet uit het oog !

Ik vertoef ook af en toe op chitchat, maar het is eerder om de fotografiekennis te verijken,dit ik lid ben van B.D., dan om te chatten, want dat kan je doen via chatforums, .... en brengt B.D. geen meerwaarde toe.
      wat niet wil zeggen dat bepaalde onderwerpen, niet leuk zijn om over te praten.
      En zeg nu zelf, wat is nu 30 euro om al die fotokennis, te verkrijgen ?
      en heb je zin dan kan je af en toe eens naar chit chat

i.m.h.o.
      Gr Des.

Comment

er is geen oppositie.
        jij was duidelijk niet aanwezig !
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

jij was duidelijk niet aanwezig !
          Ik heb geen tijd en zin om me met het bestuur nog te moeien, ik spreek over voorbije jaren toen ik er wel nog in zat als oprichter. En betalend lid zie ik zowiezo al niet meer zitten na er zelf zoveel geld in gestoken te hebben in het verleden. Ik doe nu waar ik zin in heb (BoF bv). Als er dan toch oppositie was: proficiat, dat is een positieve evolutie, werking van de VZW kan er alleen maar op vooruit gaan want het zijn de leden eigenlijk die de toekomst bepalen, niet het bestuur.
          Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Voila, nu hebben ze wat ze willen.
            BD kan nu echt, op weg om een privésite te worden.

Comment

had liever gezien: dat die regel voor Koop en Verkoop zou gelden, had BD in iedergeval nog wat(Eurootjes) over gehouden aan die/de pseudo handelaren.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

volgende keer een AV met enkel niet- leden
                geen slimme opmerking als je alleen deze regel quote....aan de vele icons heb je mijn punt wsn niet goed begrepen.

er is 'n forum waar ook niet vzw leden zitten, maar alleen vzw leden beslissen wat er mag of niet....eenzijdig ....eentonig...en nog andere zaken die ik liever niet neerpen...
                waarom doe geen democratishe poll en vraag dan aan iedereen wat hij hier van vindt...?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                  tja, dan is dit het begin van het einde...imo
                  Oorspronkelijk geplaatst door Drummerstaf Bekijk bericht
                  Voila, nu hebben ze wat ze willen.
                  BD kan nu echt, op weg om een privésite te worden.
                  aub, niet overdrijven zeg!

Als je als forumlid meer belang hecht aan een gratis chitchat dan aan een gratis bron van informatie rond wat - ik veronderstel - toch wel uw passie is, dan klinkt het misschien cru, maar zit je volgens mij op het verkeerde forum. Zo simpel als dat. En enkel en alleen lid worden om te kunnen chitchatten, laat me niet lachen. Als je lid wordt, dan doe je dat toch voor méér dan alleen chitchat.

Ja, ik ben lid, ja ik zal nog kunnen en mogen chitchatten, maar voor mij maakt het weinig verschil...
                  Laat het ons zo stellen: ik kan gerust zonder.

Voor zij die graag chitchatten, er zijn nog altijd regelmatig de SD's...
                  Daar kan het live met tal van voordelen, je hebt er bijvoorbeeld geen emoticons nodig.
                  Last edited by yowan-kenobi; 5 december 2007, 09:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                    aub, niet overdrijven zeg!

Als je als forumlid meer belang hecht aan een gratis chitchat dan aan een gratis bron van informatie rond wat - ik veronderstel - toch wel uw passie is, dan klinkt het misschien cru, maar zit je volgens mij op het verkeerde forum. Zo simpel als dat. En enkel en alleen lid worden om te kunnen chitchatten, laat me niet lachen. Als je lid wordt, dan doe je dat toch voor méér dan alleen chitchat.

Ja, ik ben lid, ja ik zal nog kunnen en mogen chitchatten, maar voor mij maakt het weinig verschil...
                    Laat het ons zo stellen: ik kan gerust zonder.
                    Het is niet enkel chi chat he, het zijn ook al de foto's die op het net komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                      En enkel en alleen lid worden om te kunnen chitchatten, laat me niet lachen. Als je lid wordt, dan doe je dat toch voor méér dan alleen chitchat.
                      Flash set?
                      Insurance?
                      chitchat?
                      voting on the above at AV's?

bargain.

I was at the AV before the flash set magically arrived. I didn't see a vote on that..

Free advice on heating systems, car insurance, fuel costs and how to make waterzooi are on Google too.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Drummerstaf Bekijk bericht
                        het zijn ook al de foto's die op het net komen.
                        daar verandert er toch niets?

Comment

Trebs was me voor.

Ik begrijp dat niet iederen lidgeld kan/wil ophoesten.

Anderzijds krijg je voor die 30 eur een heel pak terug, al was het maar de flitsset een week te gebruiken - daar huur je nog geen deftige lens voor.

Bovendien - Alsof Chitchat de bestaansreden zou zijn van BD.... Het valt me trouwens op hoeveel BD users niet in Chit-Chat posten....
                          Het zal wat minder geanimeerd worden - maar er blijft anderzijds meer tijd over om wat foto's te gaan beoordelen

Comment

Niet om afbreuk te doen aan de flitsset of het feit dat deze uitgeleend wordt,

Maar voor 50€ kun je hier een flitsset voor een week huren

Jo.

Oorspronkelijk geplaatst door Sjillie Bekijk bericht
                            Anderzijds krijg je voor die 30 eur een heel pak terug, al was het maar de flitsset een week te gebruiken - daar huur je nog geen deftige lens voor.
                            A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                            Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                              er is 'n forum waar ook niet vzw leden zitten, maar alleen vzw leden beslissen wat er mag of niet....
                              Het zijn ook alleen de vzw-leden die er financieel voor zorgen dat dit forum kan blijven draaien.
                              Niet vzw-leden mogen gratis gebruik maken van wat anderen betalen.
                              Nu zou jij nog graag de rollen willen omkeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                                Flash set?
                                Insurance?
                                chitchat?
                                voting on the above at AV's?

bargain.
                                Stemmen op AV's? Nooit gedaan. Flash set? Totally uninterested! Chit chat: ik kan gerust zonder. En dat is niet de reden waarom ik lid ben en de vzw steun. Wel omdat ik veel te danken heb aan bd met betrekking tot deze hobby, en omdat ik ondertussen een hoop fijne mensen heb leren kennen! Uit sympathie dus, niets meer, niets minder... in dat opzicht is het lid zijn een totaal andere belevenis, en je hebt een pak minder zorgen.

Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                                Free advice on heating systems, car insurance, fuel costs and how to make waterzooi are on Google too.
                                Exactly! That's what I meant!

Comment

Working...
                                X