Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HP Laserprinter kleur Color LaserJet 2605dn

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• HP Laserprinter kleur Color LaserJet 2605dn

Nu we hier toch vragen over printers aan het stellen zijn

Iemand ervaringen met bovenstaand toestel ? Het toestel heeft alles wat ik nodig heb.
    - Kleur
    - netwerkkaart
    - duplex unit
    - pcl6/pcl5e/postscript emulatie (ja 'k weet 't geen zuivere postscript maar voor die prijs kun je dat niet verwachten, en voor wat ik het nodig heb I don't care)

prijs bij pixmania 450 euro ??? Ik heb wat zitten googlen, en ik kom niemand van hun collega's tegen die in die prijsklasse alle bovenstaande opties kan aanbieden. Zit hp zover voor op hun collega's, of gaat het goedkoop duurkoop zijn ?

Iemand ervaringen ?
    To make your dreams come true, wake up

Re: HP Laserprinter kleur Color LaserJet 2605dn

Met dit type printer heb ik geen ervaring, maar kijk zeker ook eens naar de hoeveelheid inkt deze printer verbruikt en wat de kostprijs voor de toner is.
    Soms kan een printer die goedkoop lijkt duur uitvallen door het gebruik.
    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

Heb er zo eentje op het werk staan. Goeie printer, maar voor foto's af te drukken zou ik hem toch niet aanraden...
      Gr,
      Tim
      Tim - Canon Eos 30D / 40D
      Lenskes van 17 tot 500, flitsset Falcon Eyes

Comment

foto's ga ik er normaal niet mee afdrukken, daarvoor heb ik mijn picturemate staan. En ja verbruik, 'k heb gezien 4 toners 320 euro voor iets van een 2000-2500 pagina's aan 5%. Zoveel druk ik ook niet af. Van mijn hp laserjet 5p zit er na 10 jaar ook nog zijn eerste toner in . (natuurlijk de toners die er vandaag de dag in zitten bij verkoop zijn ook nooit vol, maar ja dat weten we )
        Ik ga gewoon voor laser omdat ik zo weinig afdruk, dat het toestel gerust 4-5 maand kan stilstaan, voor ik het eens nodig heb. Maar dat ik dan wel wil dat het werkt .

Google geeft mij bij pixmania toch een van de beste prijzen (tot nu toe nog geen problemen gehad bij deze firma), iemand nog goedkopere en even betrouwbare winkels ?

Comment

Bij www.topvisionshop.com (Duitse winkel) kost deze printer 358 EUR. Je moet dan nog wel rekenen op zo'n 16 EUR verzendkosten.
          Ik heb daar mijn TV gekocht en deze kwam zeer goed verpakt en snel aan.

Als je weinig afdrukken maakt dan is een laser inderdaad veel beter want er is geen inkt die kan uitdrogen en dan vallen de verbruikskosten ook wel mee. Een toner om de 10j is niet zo duur
          Die 5P is trouwens een echt werkbeest. Ik heb nog een 4L en zelfs die blijft gewoon drukken.
          Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karlito Bekijk bericht
            Bij www.topvisionshop.com (Duitse winkel) kost deze printer 358 EUR. Je moet dan nog wel rekenen op zo'n 16 EUR verzendkosten.
            Ik heb daar mijn TV gekocht en deze kwam zeer goed verpakt en snel aan.

Thnx, 'k heb hem hier besteld. Ben eens benieuwd. Bij pix had ik tot nu toe goede ervaringen, maar voor 100 euro verschil, mag een mens hem eens iets riskeren

Comment

Working...
            X