Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf vs Jager

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fotograaf vs Jager

Tegenwoordig is het jachtseizoen weer geopend. Is er een officiële website waar info over de gebieden waar gejagen wordt beschikbaar is? Ik zou vanmiddag ff tot Hallerbos gaan voor een korte wandeling en wat opnames, maar weet niet of het al dan niet toegankelijk is dezer dagen wegens het geopende jachtseizoen.... En 'k zou niet graag een lading hagel in mijn k*nt krijgen

google levert niets op.

Re: Fotograaf vs Jager

Het is bij wet verplicht elke jacht aan te geven via signalisatie op de toegangswegen tot deze plek ...

Dus goed naar de bordjes kijken !

Groetjes,
    DVdB
    Zo'n schattig Nikon kodakske en wat glas erbij ...

Comment

En je BD fluo hesje aantrekken
      Nikon D80 / Sony DSC-H5

Comment

Als ge geen konijnen kostummeke draagt is er geen enkel probleem.

Comment

Tja, de zotte mogen weer hun ding gaan doen.
          Ik woon vlak bij een bos aan de openbare weg.
          er staan een vijftal woningen en elke keer als de mafkeze langs geweest zijn mist er wel iemand een kat of hond.
          Bij mij hebben ze vorig jaar gewoon mijn voorruit van mijn wagen kapot geschoten terwijl die bij mij op de oprit stond.
          Natuurlijk kon dat weer niet van hen zijn terwijl de hagelbolletjes gewoon in de dakgoot lagen.
          Klacht neerleggen helpt niet want er zit er eentje bij die de klachten elke keer voor is(als je begrijpt wat ik bedoel onder vriendjespolitiek in een klein dorp).
          Als je ze aanspreekt dat ze niet zo dicht bij de huizen mogen jagen lachen ze je gewoon uit.
          Ze zegen dat ze het wildbestand in evenwicht moeten houden ,want dat dat teveel schade aan de gewassen van de boeren aanbrengt.(ze hebben zelf voederplaatsen in het bos om ze te lokken)
          Terwijl ze heel de zomer ze fazanten kweken en ze dan twee weken voor het jachtseizoen vrij laten .
          Daar moet je eens naar komen kijken !!! dan zit de openbare weg hier vol met halfwasse fazantjes die niet weten of ze voor of achteruit moeten lopen als er een auto aan komt .
          resultaat, voor de jacht goed en wel begint is de helft al plat gereden en de andere helft kan je praktis met een schepnet vangen.
          Zondagsmorgens komen dan dan de heldhaftige manen met geweren en jeeps en gaan Rambo spelen en knalen op alles wat beweegt.
          Dat zijn de KNAPPE JAGERS van België
          Ik hoop dat ze veel raken ,vooral hun trakkers.
          Groetjes The DIGITAL hunter (toepasselijke naam hé)
          Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

Comment

Ik zou het niet weten hoe dat in Belgenland geregeld is, maar in de Eifel (Dld) heb ik inderdaad aankondigingen van jacht gezien via mededelingen op bordjes op de bomen.
            .....maar in België is natuurlijk van alles mogelijk.

@ the digital hunter - ....maar dat was toch de vraag niet ?
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oh wat leuk, een beetje op de dieren schieten voor je eigen plezier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                Ik zou het niet weten hoe dat in Belgenland geregeld is, maar in de Eifel (Dld) heb ik inderdaad aankondigingen van jacht gezien via mededelingen op bordjes op de bomen.
                .....maar in België is natuurlijk van alles mogelijk.

@ the digital hunter - ....maar dat was toch de vraag niet ?
                Sorry,Jan Ik kon het even niet laten me zegje eens te doen over die onnozelaars en hun ongeoorloofde praktijken.
                The digital hunter
                Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

Comment

Niet afdwalen naar een maatschappelijke discussie.
                  Graag on topic blijven aub.

Comment

als uwe staart niet te kort is en uw oren niet te lang kan je daar gerust 'schieten"...
                    Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

http://pallenhoven.be

Comment

Hier vind je info over de jacht.

Waar, waarop, wanneer, tot wanner etc....kun je allemaal terugvinden.
                      Groetjes
                      ----JO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Fish Bekijk bericht
                        als uwe staart niet te kort is en uw oren niet te lang kan je daar gerust 'schieten"...
                        Die oren zijn het probleem niet bij mij, maar die staart....
                        Mvg Tim

Comment

Working...
                        X