Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DVD afspelen in Vista Ultimate lukt niet.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: DVD afspelen in Vista Ultimate lukt niet.

Waarom blijft iedereen dit toch aanvaarden van Microsoft?
    Het werkte in XP en niet meer in Vista -- Er is toch geen enkel probleem met vista?
    Happy to be a MACcie
    Visit http://www.kurtwarlop.com for more

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurrywurry Bekijk bericht
      Waarom blijft iedereen dit toch aanvaarden van Microsoft?
      Het werkte in XP en niet meer in Vista -- Er is toch geen enkel probleem met vista?
      Jong, ik erger me kapot hier met die Vista!

Wat ik gisteren nog zag: om u echt kapot te lachen.
      Draadloos toetsenbord en muis van Microsoft > Vista kan geen drivers vinden...
      Zegt een melding me dat ik de softwaremakers moest raadplegen.
      Mop van de dag
      Ze kennen hun eigen nest niet...
      Last edited by theokus; 3 oktober 2007, 21:48.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Misschien eens het boekske lezen ?

To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

...
          eigen schuld, dikke.....

blijf daar gewoon vanaf .

als er mensen zijn waar het perfect bij werkt des te beter, maar als het in XP wel werkt en Vista niet, schop het dan buiten...

ik heb hier ook Vista ultimate liggen, maar ik heb na alles wat ik gelezen heb op diverse forums geen zin om 't te instaleren.
          ok, je probeert het dan toch, ik werk met ghost img files, dus dat is snel terug gezet...
          na mijn test installatie (op oudere pc) geen internet connectie...drivers nada
          zoeken op Inet zit er dus niet bij of ik moet 'n andere PC hebben...dat deed bij al de deur dicht....
          XP vindt die drivers wel...voor Vista zijn die ouderwets of onbestaand...pas uw hardware maar aan...

Nu dat ik recent 'n nieuwe PC heb, waar overal Vista approved op staat heb ik gewoon terug ijskoud XP Pro geinstalleerd en alle recente updates gedownload...draait gelijk 'n zonnentje....
          Ik zeg niet "Vista nooit", maar nu, in geen geval...
          als gamer zou ik evt voor DX10 naar vista moeten gaan, maar ik heb ergens gelezen dat DX10 ook voor XP zou uitkomen...

iemand heeft hier ergens geschreven "hasta la Vista" en daar kan ik me volledig bij aansluiten...

Comment

Ben eens benieuwd of leopard door de mac gebruikers ook zo negatief gaat beoordeeld worden. Ik kan in ieder geval niet wachten
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Nog in geen 100 jaar jdm
              Alweer kopen...?
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                K-Lite codec heeft niks te doen met het willen afspelen van DVD's. Deze codec is enkel noodzakelijk bij bv. AVI's.
                Je kan inderdaad de Media Player van Micro$oft gebruiken maar waarom geen PowerDVD of WinDVD? Beide programma's zijn super voor het afspelen van DVD's. Misschien gebruik je wel Nero Burning Rom voor het branden van je schijfjes. In dat geval moet je eens kijken of ShowView er niet opstaat. Dit is de player van Nero.
                Er zijn steeds verschillende versies van bovengenoemde programma's met meer of minder opties. De full blown versies zullen overweg kunnen met de meeste audio en videoopties (DTS om er maar 1 te noemen).

Geen echte vraag waarom het niet werkt bij jou maar gewoon even een alternatief aanreiken.
                Ach die PowerDVD...
                Net binnen gehaald.
                Zou Shareware zijn....
                De download is gratis maar dan begint het.
                Je hebt een code nodig en een activeringscode.
                Dus moet je bellen naar een bepaald nummer en dat kost bijna 7 euro.
                Daarna wordt de zaak geïnstaleerd om dan te zien dat je een trailversie hebt.
                Is van CyberLink. Wist ik niet.
                En bij Cyberlink kan je idd gratis een trail downloaden.
                Daar gingen mijn 7 euro's.

MAAR alle dvd's spelen nu wel
                Dus die "zever" van copyprotectie, hoe zit het daar nu mee???

Ik heb betaald voor Vista...
                Last edited by theokus; 3 oktober 2007, 19:31.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                  Ben eens benieuwd of leopard door de mac gebruikers ook zo negatief gaat beoordeeld worden. Ik kan in ieder geval niet wachten
                  Wie is mac zou mic zeggen
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Heb een gelijkaardig boodschap gekregen in W2K onlangs. Iets in de aard van dat er geen beveiliging was tussen de uitgang van de pc en het scherm en dat dit opgenomen kon worden. Dat met verschillende commeciele dvd's. Was met PowerDVD dacht ik. Dit na het updaten van drivers van de videokaart. Gewoon een andere player opgezet en hups...geen probleem meer.

Comment

De error die je kreeg lijkt mij eerder iets te maken hebben met BlueRay/HD-DVD. Je kon ook de gratis VLC (www.videolan.org) player proberen. Die bevat ook wel wat bugs, maar meestal werkt het wel en het kan zeer veel....
                      ---
                      Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                      http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
                        De error die je kreeg lijkt mij eerder iets te maken hebben met BlueRay/HD-DVD. Je kon ook de gratis VLC (www.videolan.org) player proberen. Die bevat ook wel wat bugs, maar meestal werkt het wel en het kan zeer veel....
                        Ben ik niet van overtuigd.

Intussen...en omdat ik altijd moederborden van Asus gebruik,
                        heb ik mijn kast(en) de WinDVD Suite van interVideo gevonden.
                        Dit werd gratis geleverd bij asusmoederborden.
                        Het werkt onder Vista maar ik moet de zaken nog eens nakijken.
                        Bevat: WinDVD Platinum 5, Creator Platinum 2, DVD Copy 2 en Disc Master 2.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Er is toch geen enkel probleem met vista?
                          Maar hier blijkbaar wel eentje met Media Player.

Het is niet omdat er een bepaald programma dat meegeleverd werd met een OS eens niet correct werkt dat het daarom aan Vista ligt hé.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Maar hier blijkbaar wel eentje met Media Player.

Het is niet omdat er een bepaald programma dat meegeleverd werd met een OS eens niet correct werkt dat het daarom aan Vista ligt hé.
                            Evenveel Microsoft fan als ik Mac fan ben hé
                            Happy to be a MACcie
                            Visit http://www.kurtwarlop.com for more

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                              eigen schuld, dikke.....
                              blijf daar gewoon vanaf .
                              "hasta la Vista" en daar kan ik me volledig bij aansluiten...
                              Zo'n bemerkingen daar krijg ik nog meer iets van dan van een programma dat niet werkt.

Als iemand drie keer een lekke band heeft dan gaat men toch ook niet zeggen "smijt die BMW, Audi, Mercedes, Renault, ..." buiten?

Maar als iemand een probleem heeft met Media Player dan moet ge Vista buiten smijten.
                              Als je deze error opzoekt op internet dan zal je deze in veelvouden meer keer tegenkomen op een XP dan op een Vista.

Niet dat Vista geen fouten kent, elk OS heeft wel iets, maar daarom moet je bij een niet werkend onderdeel toch niet het ganse pakket afbreken? Media Player is geen OS .. het is maar een toegevoegde funktie.

Idem met IE, als daar iemand een probleem mee heeft dan is het direkt commentaar dat ge maar FF moet gebruiken. Ook daar bestaan problemen mee.

Een probleem probeer je op te lossen door de oorzaak te zoeken. Plezant is anders natuurlijk en soms duurt het even maar uiteindelijk leer je iets bij.

De eerste dat eens durft posten dat hij hier op BD een foto of iets niet kan zien moet ge eens antwoorden dat hij maar een ander forum moet raadplegen dat wel werkt. Geniale oplossing.

Er zijn nog steeds meer mensen waarbij die Media Player wel correct werkt ... die hebben dan wel een goede versie of wat?

Problemen kunnen soms door zoveel zaken komen ... 1 bit verkeerd is bij een PC al genoeg om een verkeerd resultaat te bekomen.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Evenveel Microsoft fan als ik Mac fan ben hé
                                Jij mag Mac fan zijn.

Ik ken heel veel programma's die op een Mac zelfs niet werken of er niet voor bestaan, moet ge Mac dan afbreken?

Er zijn mensen, zoals u, die er content mee zijn en er zijn er anderen die er van geen kanten ene moeten hebben omdat ze de helft niet kunnen doen wat ze met een PC + XP of Vista wel kunnen.

Ik geef al meer dan vele jaren support op produkten die enkel op MS werken, dus automatisch groei je op in de PC wereld en niet in de Mac wereld. Dat het daarom beter is ... dat ga ik niet beweren.

Toen XP uitkwam moest niemand het hebben ... veel problemen, slecht OS, niet stabiel, ... nu een paar jaar later gaan dezelfde mensen schrijven dat je niet naar Vista moet (om dezelfde redenen) en prijzen ze XP aan als het OS dat altijd stabiel werkte. Met XP was het in het begin net hetzelfde ... spellekes werken er niet op, de ene of de andere software werkt er niet op, ... tot de ontwerpers nieuwe versies uitbrachten die compatibel waren ... de geschiedenis herhaalt zich gewoon.

Hoeveel mensen klagen nu dat een software niet volledig correct werkt onder Vista? Redelijk wat, volledig akkoord. Maar heb je dan ook eens gaan zien op de website van die fabrikanten of er wel bij staat dat hun produkt ondersteund wordt onder Vista? Ne Media Player dat samen met het OS geleverd werd zou er wel onder moeten werken, dat snap ik nu ook wel maar men kent nog steeds niet de correcte oorzaak en besluit dan maar dat Vista kl*te is.
                                Last edited by VerSeg; 3 oktober 2007, 23:00.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X