Stel, 'k zou momenteel een gsm willen kopen (nokia 6110 navigator prijs bij krefel media markt en van den borre : 469 euro. Prijs bij een winkel hier in aalst (panatech ) 399 euro . Die laaste is een fysieke winkel waar je gewoon binnen en buiten kan lopen ("probleem" is, deze is nog tot de 29e in verlof, en dan nog ook de zekerheid niet dat hij daar in voorraad is , dat het nog 2 dagen kan kosten als ze hem hier moeten bestellen, ok ja 't is onozel op die week 'k weet het, en 'k gun misschien beter die kleine zelfstandige iets dan die grote ketens maja).
Mijn vraag is, zou ik het me riskeren om bij krefel of vdb om die gsm te gaan, en dan een beroep op hun laagste prijs garantie te doen ?
Of zitten daar teveel adertjes onder het gras (zoals bij krefel, dat je alleen maar een aankoop bon terug krijgt, en geen geld (dit staat bij vdb niet vermeld) ) Iemand goei / slechte ervaringen op dit gebied ?
Mijn vraag is, zou ik het me riskeren om bij krefel of vdb om die gsm te gaan, en dan een beroep op hun laagste prijs garantie te doen ?
Of zitten daar teveel adertjes onder het gras (zoals bij krefel, dat je alleen maar een aankoop bon terug krijgt, en geen geld (dit staat bij vdb niet vermeld) ) Iemand goei / slechte ervaringen op dit gebied ?
Comment