Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke muziek voor 8-jarig meisje?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke muziek voor 8-jarig meisje?

kinderen van 8 houden wel degelijk van K3 maar evenzeer van alles wat hoog in de top30 staat. Mijn dochter van 8 danst op K3 maar evenzeer op Shakira of Nelly Furtado.

KoopTip : Hits for Kids (verzamelingcd's die regelmatig verschijnen)

En de ouders horen het ook graag...

R
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht

En de ouders horen het ook graag...

ik heb nu zelf geen kinderen, maar ik denk niet dat dat voor alle ouders geldt

langs de andere kant, uit alle 8-jarigen die ik ken zijn er toch weinig meisjes die niet naar die Studio 100 dingen luisteren.

@TS,je kan misschien best zelf eens polsen bij je broer, of bij je nichtje zelf, waar ze graag naar luistert
      ik zou ook liever hebben dat iemand aan mij komt vragen welke muziek ik graag hoor, ook al is de verassing er dan af, dan dat ze mij verassen met een cd die ik eigenlijk niet zo goed vind

je kan ook een CD-bon cadeau doen ipv de CD zelf
      5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pagigoli Bekijk bericht
        Is ze romantisch en dromerig van aard? Mozart dan(vond ik prachtig, ook al op die leeftijd), of Ozark Henry of zo. Is ze actief, heeft ze interesse in wat er gebeurt....wat fijne rap, of Elvis, of the Rolling Stones....toch niet van die flauwzoete muziekskes. Een 8 jarige kan meer aan dan je denkt.
        Ik denk dat de smaak van de jongeren (of kinderen) vandaag de dag wel net iets anders is...
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
          mss eens aan je broer vragen?
          mijn idee ook.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Die muziek kan gaan van "Klein klein kleuterke" tot "ACDC" ...

Een gere muziek is heel persoonlijk en kan je voor niemand kopen zonder de persoon zijn voorkeur te kennen.
            K3 is niet voor iedereen weggelegd hé.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Ik hoorde al van jongst af aan graag Katastroof, maar of dat er nu echt veel goed heeft aan gedaan, is nog maar de vraag...
              Canon EOS 40D + Canon 17-55mm f/2.8 IS + Canon 70-200 f/2.8L IS + Sigma 50-500mm f/4-6.3 + Sigma 150mm Macro f/2.8 + Canon SpeedLite 580EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koyaanisqatsi Bekijk bericht
                Ik hoorde al van jongst af aan graag Katastroof, maar of dat er nu echt veel goed heeft aan gedaan, is nog maar de vraag...
                Zalig
                Alleen moeilijk te vinden
                StijnDeGrauwe.be

Comment

Bedankt allemaal voor de reacties.

Een van deze dingen ga ik doen:
                  - of ik koop een cd-bon
                  - of ik stel een zeer gevarieerd aanbod samen via iTunes
                  - of een soort van giftcertificate bij iTunes
                  - of ik vraag even aan m'n broer

Ik denk idd dat op 8-jarige leeftijd er al echt een persoonlijke smaak is.
                  Ze heeft wel een K3-boekentasje, maar die gaat ook al een jaar of twee mee en zegt dus niks meer hé...
                  Fuji FinePix S100fs

Comment

Goh, niet simpel te beantwoorden zonder het meisje te kennen.
                    Ik heb zelf 5 kids tussen 3j en 11j, en al mijn kids luisteren totaal verschillende muziek.
                    Allemaal luisteren ze nog naar Studio100 muziek en alle deuntjes uit de Disney-(teken)films...maar niet allemaal horen ze dezelfde liedjes graag.
                    En ook hier horen ze de meeste liedjes van Kinderen voor Kinderen graag.
                    Net zoals alle andere (gaande van pop over rock tot klassieke) muziek, welke hangt gewoon af v.d. smaak en het karakter...net zoals bij volwassenen dus.
                    Ik zal hier dus ook niet zomaar muziek voor m'n kids kopen, niet zonder hun zelf nog eens aangesproken te hebben.
                    Vooral ook omdat hun smaak nogal snel wisselt, ze kunnen draaien als 'n blad in de wind.

Maar de cd's Hits voor Kids vallen meestal wel in de smaak en zo kunnen ze samen luisteren zonder ruzie te maken.
                    Al stel ik hier meestal zelf cd's samen met muziek die op de pc staat.
                    Ik kan daar wel eens 'n opsomming van maken als je persée, maar dan ben ik wel eventjes bezig.
                    ~Lieve groetjes, Saskia~
                    Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
                    Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

Comment

"Kus" is volgens mij ook zo'n typisch jonge meisjes bandje. En Chipz misschien?
                      Last edited by Guest38; 23 augustus 2007, 17:06.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                        Terug naar de winkel gaan en omruilen tegen een I-pod, dan kan ze er zelf haar mp3 bestanden opzetten.
                        Geloof mij, discmans en cd´s zijn pasé

edit: haar tevens een abonnement cadeau geven voor i-tunes.
                        OK nu voor eens en voor altijd.

Het is
                        iPod
                        en
                        iTunes

Dank u
                        flickr

Comment

Working...
                        X