Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan nieuwe GSM toe.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aan nieuwe GSM toe.

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
    Bedankt iedereen voor de nuttige info.
    Ik was er eigenlijk aanvankelijk van uitgegaan alleen een goeie nieuwe GSM aan te schaffen zonder al dat computergedoe. Ook al omdat ik een GPS heb en om het zo "handig en klein" mogelijk te houden. Jullie doen mij nu twijfelen, maar ik vrees een beetje dat al die toeters er voor mij eigelijk niet op hoeven te staan zodat ik tal van zaken misschien nooit zou gebruiken. Wat is jullie reactie hierop?

Groetjes,
    Pol.

Als je gsm alleen moet dienen om te bellen, gewoon in reclame iets zo goedkoop mogelijk nemen tussen de 50 en 75 euro. Valt dat, is daar een toets kapot, of wat ever gewoon simkaart eruit, gsm vuilbak in en andere en beter.
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zenderke Bekijk bericht
      Mijn laatste toestel komt van hitseller.
      hitseller.de ❯ Ihr Onlineshop mit den besten Preishits! ✓ Bei uns finden Sie alles aus den Bereichen Heimwerken, Bauen, Wohnen, Elektronik & Kommunikation✓ ➽ jetzt online bestellen!

In Hamburg is er ook nog en goede shop. Kwam daar vroeger regelmatig, maar nu net iets minder tot bijna nooit, wegens verwaterde contacten met vroegere vrienden aldaar, anders had ik er wel om willen rijden.
      www.expertmobile.de (18.80 voor verzending naar BE)

Kijk anders ook eens op www.idealo.de Dit is een prijsvergelijk-site voor online shops van elektronische waren in Duitsland.
      Ik vraag me af of dit dan geen problemen geeft in Duitland een GSM of PDA kopen. Ik bedoel qua taal, software, handleidingen, garantie ? Ik ben immers nooit een krak geweest in het duits en zou niet graag een toestel hebben dat duits tegen mij spreekt. Alé, jullie begrijpen wel wat ik bedoel hé.

Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Last edited by Guest13; 26 augustus 2010, 00:33. Reden: *************

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
          Idd. fototoestel gekocht in duitsland.. en geen nederlandse taal er op..
          Garantie : in Belgie , van een toestel uit Duitsland : 1 jaar ( leve Europa is een ... behalve op de garantie..)
          Echt meegemaakt...

Geen nederlandstalige firmware beschikbaar om erop te zetten ? Wat googlen en wat foefelen
          To make your dreams come true, wake up

Comment

Europa 1?? Op welk gebied?

Mijn elektronische toestellen staat altijd in het engels en dat staat er op. Je hebt wel gelijk: Ik heb geen Nederlands.
            Weet niet of dit regel is en mss is het bij andere merken/types wel helemaal anders. Je kan het natuurlijk altijd navragen.

En zoals eerder gezegd, firmware en/of OS(Smartphones?) updaten naar NL-versie lijkt me altijd mogelijk.
            Canon 450D met kitlens
            Panasonic FZ8

Comment

Het belangrijkste voor mij is een goede batterij dat is het zwakke punt van de meeste GSM's.
              Ondanks alle snufjes die tegenwoordig in een GSM zitten gebruik ik alleen maar bellen, sms'en en de agenda.
              Al de rest betaal je er bij en doe je meestal niks mee.
              Een goede raad dus hou je centen liever in je zak dan te betalen voor iets wat je niet of nauwelijks gebruikt.

Groeten
              Spogy
              Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

ik heb net een sony-ericsson J110i gekocht.
                simpeler als dit kan niet! er zit zelfs geen camera op

mm
                ∏__|_ ∏__|_
                "no rules, great shots"
                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                  ik heb net een sony-ericsson J110i gekocht.
                  simpeler als dit kan niet! er zit zelfs geen camera op

mm
                  Zijn er bepaalde merken die een beter en nog goed leesbare display hebben bij zonnige omstandigheden?

Groetjes,
                  Pol.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

wou onlangs ook nwe kopen,nokia 5140i,tot ik er eens een bekeek buiten in zonlicht... display zeer slecht leesbaar,denk dat dit bij alle kleurschermen is???hou dus m'n 5120 van 5j oud maar bij....

Comment

Als je een kleurenscherm wil, moet je een TFD scherm nemen. Veel beter in zonlicht dan de TFT schermen.
                      Canon 450D met kitlens
                      Panasonic FZ8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zenderke Bekijk bericht
                        Als je een kleurenscherm wil, moet je een TFD scherm nemen. Veel beter in zonlicht dan de TFT schermen.
                        Goeie tip, bedankt.
                        Heb dit eventjes nagekeken en vind slechts weinig toestellen die dit bieden. Vooral bij Sony-Ericcson vond ik enkele modellen. Dit heeft wellicht te maken met het feit dat Sony beeldschermen bouwt.

Groetjes,
                        Pol.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                        X