Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Mijn post betreft geen freeware! Op de site wordt dagelijks 1 programma waar normaal voor betaald moet worden aangeboden. Het proggie is maar 24 uur te downloaden en dan volgt een ander.
Het was mijn bedoeling hier even de aandacht op te vestigen en niet de bedoeling een 'draad' te starten waar iedereen freeware links op knalt.
Je post bevat een link naar verkapte freeware, meestal een lite of zelfs gelimiteerde versie waar voor alle functie's extra moet betaald worden, vandaar dat er links naar echte freeware geplaatst werden.
Je hebt geen auto update's, de programma's die ik er heb gehaald zijn de standaard programma's dus geen verkapte freeware.
Nogmaals, wilde uitsluitend even wijzen op het bestaan van de site, je bent niet verplicht er te downloaden.
Je hebt geen auto update's, de programma's die ik er heb gehaald zijn de standaard programma's dus geen verkapte freeware.
Nogmaals, wilde uitsluitend even wijzen op het bestaan van de site, je bent niet verplicht er te downloaden.
Voor mij mag deze discussie gesloten worden.
wat is dat toch met die vergaande auteurschap van een draadje?
van zodra het iets afwijkt, BAM 'mods sluit dit maar'
Er staat MAG gesloten worden. Voor mij moet niets.
Alleen als draadjes af gaan wijken van de bedoeling van de poster zou je de boel moeten kunnen sluiten, de kop moet nmm de inhoud dekken.
Comment