Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dit moet je gewoon gezien hebben...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dit moet je gewoon gezien hebben...

Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
    Ik moest toch ook een traantje wegpinken en ook ik schaam me er niet voor Francis

Je ziet die man daar staan, gelijk een pudding, helemaal zonder fut en geluk, begint te zingen en blijft gewoon stijf staan, verroert geen vin maar WAT EEN GELUID ! ! !

Dit heeft me echt geraakt, Hopelijk komt die meneer er nog ver mee want hij verdient het.

Groetjes

Joris
    hij beweegt zen armen wel op't einde ^^
    foto als spiegel of als venster?

Comment

In de halve finale ging hij ook door, gestemd door publiek als winnaar van die ronde!

Paul Potts - halve finale

Vanavond is de finale... fingers crossed
      Birdwatching ... it's a way of life!

http://www.freewebs.com/woutersphotography/index.htm

Comment

[QUOTE=WouterVS;1445981Vanavond is de finale... fingers crossed [/QUOTE]

Hij heeft GEWONNEN

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
          Talent met bakken, zonder twijfel.
          Alles klopt. Het lelijke eendje met een gouden stem dat een van de meest emotionele opera aria's zingt (Van Puccini uit Turandot als ik even de wijsneus mag spelen). Nessun Dorma heeft het allemaal en hij haalt het er ook bijna foutloos uit .

Ik zou hem zeker niet vergelijken met Pavarotti ( http://www.youtube.com/watch?v=VATmgtmR5o4 ). Die Paul zingt het op zijn eigen, schitterende manier. Pavarotti heeft zo'n uniek stemgeluid dat het niet te vergelijken valt. Die heeft zo'n uniek talent dat hij dit stuk zingt en eigenlijk nog niet aan het maximum van zijn kunnen zit. Dat hebben enkel de hele groten.
          Wat niets afdoet van Paul's prestatie voor alle duidelijkheid.

http://www.youtube.com/watch?v=ozDh4NQveJs
          Ik zie niet in waarom we niet zouden mogen vergelijken, dat doen we toch altijd ? Dat fimpje van Pavarotti had ik ook al gezien. Het verschil is dat ik Pavarotti schitterend mooi vond terwijl Potts mij werkelijk emotioneel raakte (en ik was blijkbaar niet de enige) en daarom vind ik hem niet onderdoen.

De vergelijking moet uiteraard hier ophouden: Pavarotti heeft al een schitterende carriere neergezet terwijl we van Potts nog maar een paar stukjes gehoord hebben. Hij heeft nog veel te bewijzen. Ben trouwens benieuwd naar zijn prestatie in de finale vandaag.

Proficiat voor de winnaar !
          Last edited by Reiziger; 18 juni 2007, 00:26. Reden: Zie reactie hier boven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reiziger Bekijk bericht
            Ben trouwens benieuwd naar zijn prestatie in de finale vandaag.
            Kijk eens naar de post boven de jouwe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
              Hij heeft GEWONNEN
              HOERAAAAAAAAAA!!!!
              Birdwatching ... it's a way of life!

http://www.freewebs.com/woutersphotography/index.htm

Comment

Op aangeven van mijn dochter nog een filmpje over een bommetje talent. Deze 11-jarige zingt de pannen van het dak. (Jammer genoeg knijpt ze haar stem nogal en daar houden jonge stembandjes niet zo van. Hopelijk krijgt ze professionele begeleiding van een geschoolde zangleraar/lerares en niet van een geldhongerige manager).
                Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=ozDh4NQveJs
                Je dochter heeft blijkbaar een neus voor talent.
                Behoorlijk indrukwekkend dat geluid wat ze voortbrengt die jonge spruit.

Als ik me niet vergis heeft ze dat spel nog gewonnen ook

Comment

Als we het dan toch over "emo" TV hebben, wat vinden jullie van de prestatie van de 6-jarige Connie?
                  http://www.youtube.com/watch?v=En0A8...related&search=
                  Jan Akkermans
                  (BD1097BE)
                  Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

(Van Puccini uit Turandot als ik even ...
                    Ik zou hem zeker niet vergelijken met Pavarotti
                    ... inderdaad "uit" en niet "van" . Was in mijn enthousiasme wat te snel.
                    Mijn dochter heeft meegespeeld in een symfonische ondersteuning van dit stuk. Tegen Pavarotti is weinig kruid gewassen. Is gewoon niet van deze aarde. Als je die ziet meezingen met zijn friends uit "Pavatotto and friends" valt het pas op waar sommigen hun grens ligt. Soms niet erg ver.
                    [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
                      ... inderdaad "uit" en niet "van" . Was in mijn enthousiasme wat te snel.
                      Mijn dochter heeft meegespeeld in een symfonische ondersteuning van dit stuk. Tegen Pavarotti is weinig kruid gewassen. Is gewoon niet van deze aarde. Als je die ziet meezingen met zijn friends uit "Pavatotto and friends" valt het pas op waar sommigen hun grens ligt. Soms niet erg ver.

Dat bedoelde ik net. Echte grote zangers (en dat zijn bijlange niet altijd beroepsmensen) zijn naar mijn mening diegenen die als het ware van zelf zingen. Ik zie op tv al te veel mensen die wel een mooi stukje muziek brengen maar waarbij je reeds de knobbels op hun stembanden ziet groeien.

[flashback modus on]
                      Ik herinner me een openluchtoptreden in Zuid-Frankrijk (vele jaren geleden) n.a.v. de quatorze juillet. Daar hoorden we een lokaal showorkest bezig met een even lokale leadzanger. Die gast had dezelfde gave, die kon alles aan zonder zich ook maar iets te moeten inspannen. Ik heb toen zijn naam genoteerd en enkele jaren later bleek dat hij de hoofdrol zong in de musical 'Les dix commandements". Moet je echt eens naar luisteren.
                      [flashback modus off]

Prima trouwens dat Paul die wedstrijd gewonnen heeft. Los van alle vergelijkingen heeft die man een bewonderenswaardig talent. Ik twijfel er geen moment aan dat zijn underdoguitstraling bijgedragen heeft aan de overwinning (emo-tv scoort nu eenmaal goed) maar daar moet je kunnen naastkijken.

Hij doorbreekt het beeld van de met botox volgespoten, liposuctie ondergaande, enz... sterren die de commercie wil.
                      Ik wens hem een goeie stemcoach toe die hem toelaat zijn talenten volop te ontwikkelen.
                      Meer foto's op mijn website

Comment

BBC, News, BBC News, news online, world, uk, international, foreign, british, online, service

The story goes on..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                          hij staat bij mijn favourieten ... en als ik zo eens het vocht in mijn oogskes de vrije loop wil laten gaan ... always works
                          Scotty... beam me up !!!

Comment

Gewoon F E N O M E N A A L
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik had graag ook de laatste links even bekeken maar helaas kreeg ik deze melding : This content is not for viewing outside of the UK due to rights reasons.
                              Iemand die nog zo'n boodschap kreeg?
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                                Ik had graag ook de laatste links even bekeken maar helaas kreeg ik deze melding : This content is not for viewing outside of the UK due to rights reasons.
                                Iemand die nog zo'n boodschap kreeg?
                                Idd... kreeg ik ook te zien... Maar hier kan je ook zijn finalenummer bekijken... Veel plezier... !!!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                                Katten zijn altijd fotogeniek.
                                Ze doen nooit idioot als ze een lens zien...
                                -Gladys Taber-

Comment

Working...
                                X