Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke Notebook kopen voor +/- 1300 euro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke Notebook kopen voor +/- 1300 euro

photoshoppen op een portable??? Hmmm.... dat zal toch wel niet echt professioneel zijn....

blijkbaar gebruiken veel mensen hier PC.... maar als ik tussen de regels lees, dan merk ik dat geld de reden is waarom ze de goedkoopste kiezen... trouwens, ik denk dat die photoshop ook niet legaal is, ofwel?
    1. photoshop is volledig legaal want deze is meegeleverd met de canon digitale fototoestellen.

2. Het is zeker niet in mijn bedoeling om 'professioneel' te werken, voor mij blijft het in eerste instantie een hobby.

3. Proficiat als geld voor u geen probleem is, maar niet iedereen heeft hier zomaar geld voor het rapen. Bovendien lijkt 1200 euro voor een notebook nu ook niet echt niets.

4. Tenslotte, kijk misschien eerste eens naar andere posts van mij en de reacties hierop. Blijkbaar zijn andere forumleden het niet met u eens wat betreft de kwaliteit van de foto's / photoshop bewerkingen die ik produceer....
    meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door myself
      photoshoppen op een portable??? Hmmm.... dat zal toch wel niet echt professioneel zijn....

blijkbaar gebruiken veel mensen hier PC.... maar als ik tussen de regels lees, dan merk ik dat geld de reden is waarom ze de goedkoopste kiezen... trouwens, ik denk dat die photoshop ook niet legaal is, ofwel?
      Misschien blijft er na aankoop van Photoshop niet meer genoeg geld over om een dure PC aan te kopen .

Ik gebruik zelf een legaal aangekochte Photoshop Elements 4 (bij Fnac gekocht) op mijn 3 jaar oude Aldi-PC (waar ik alleen maar extra geheugen en een tweede harde schijf ingestopt heb).

Iedereen moet voor zichzelf uitmaken hoeveel hij of zij wil spenderen aan een PC .
      De foto's worden trouwens niet beter wanneer ze bewerkt worden op een heel dure PC. Een monitor met de juiste kleuren is dan veel meer waard dan de allersnelste PC die je kan vinden.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bates
        ... sterke systeemeisen. Speel gerust wat met de configurator en probeer het maximum eruit te halen. Voor een prijs van € 1400 heb je er bijvoorbeeld ...
        En heb je dan een AZERTY toetsenbord zoals het hooort? Niet zo'n ding met franse lay-out...
        Daarom maar een Fujitsu-Siemens H230 Celcius gekocht...
        Beretevreden van!

Comment

En heb je dan een AZERTY toetsenbord zoals het hooort? Niet zo'n ding met franse lay-out...
          Hmm misschien even laten vallen dat het bijna alleen hier in Belgie is dat we met een AZERTY toetsenbord zitten, ongeveer de rest van de wereld gebruikt QWERTY. Ik moet enkel een qwerty hebben, dus die ALDI pc's, Macro pc's vallen al af.. (tenzij je een ander toetsenbord op de kop kan tikken, maar dan zit je weer met de garantie etc. etc.)

Dell is volgens mij ideaal, ACER heel goed maar ten stelligste af te raden wegens gebrekkige "after sales service" volgens een vriend. (en die hebben er maar een 100tal in gebruik)

Nu gratis dubbel geheugen bij DELL, dat is natuurlijk ook verleidelijk..
          We zien wel..
          groeten,
          Bjorn
          Nikon D90, Nikkor 18-70, Nikkor 70-210, Nikkor 18-200 VR, Tamron 17-50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn_oostende
            de rest van de wereld gebruikt QWERTY.
            Maar hier zijn er ook een hele reeks varianten in: de duitse Qwerty, de Engelse ...
            https://waltertalboom.be-
            Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Ik heb vorige week bij de Makro een Fujitsu Siemens Amilo M1437G gehaald (1299euro), op het eerste zicht ziet dat er allemaal niet slecht uit. De kwaliteit van de monitor is al véél beter dan die van de Sony Vaio die ik gehad heb (dat was wel één van de goedkoopste van de Vaio-reeks).

Die Amilo M1437G heeft een harde schijf van 120GB, 1024MB ram, een Pentium M740 (2Mb level 2 cache, 1,73GH-533LHzFSB), ATI mobility Radeon X700 met 128Mb DDR Ram....

Er zit ook een Intel Pro/Wireless netwerk connection in, maar ik moet nog uitzoeken hoe ik dat voor niet al teveel geld kan gebruiken.
              Ik moet dus mijn gewone pc ook kunnen blijven gebruiken om op het internet te geraken, maar ze moeten niet tegelijk online kunnen.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Working...
              X