Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Originally posted by gerda
wel, en mijn twee torentjes oharme hebben zoveel kritiek gekregen terwijl het geweld hier van de pagina's druipt... tss tss tss
LOL LOL LOL hé
idd, Gerda...
Ik heb die foto uit de film Independece Day. Daar staan de torens natuurlijk op.
Eerst dacht ik even eraan om ze te verwijderen.
Maar toen bedacht ik me en heb ze expres laten staan. (Uit respect)
Ook al is de foto dan niet 100% correct.
Maar dan kunnen ze me niet aangeven dat ik daar die torens heb afgehaald.
en vermits ze in New York toch terug twee torens gaan bouwen, komt deze foto toch ooit nog terug actueel.
Trouwens de eerste "geweldfoto" is er ééntje uit mijn eigen camera.
Deze bedoel ik.
Dit is de originele foto.
Dat is een foto van de Sint Martinusviering in Genk. Waar ze een grote brandstapel aansteken met veel vuurwerk.
Peter1 (ook van dit forum) en ik hebben daar talloze foto's van gemaakt.
En het kwam mooi uit.. een beetje fotobewerking en klaar was Kees.
Het is dus eigenlijk gewoon vuurwerk... Geen geweld
Zo zie je maar hoe je een foto kunt interpreteren...
En daar ben ik nu al maanden mee bezig in "De badge...een eigen leven..." De BD badge op een andere manier laten zien, volledig uit zijn verband getrokken.
Want de DB Badge is een kenteken van vrienden van de digitale fotografie en zeker niet van UFO geweld.
Ik draag de BD badge op mijn vest, en krijg dikwijls vriendelijke groeten op straat van mensen die ik helemaal niet ken.... Dus dat moet wel het gevolg zijn van de BD badge.
Dit is een topic, just for fun met in iedere foto een BD badge, eigenlijk om een beetje te laten zien wat je met een beetje PS of fotobewerking kan doen...
Originally posted by gerda
ik voel me op mijn plaats gezet... zal hier dus niet meer reageren...
Heu?
Hoezo??? Ik vind je reakties juist tof...
Ik zou er niet zonder kunnen.
Please reageer toch zoveel je wil, da's juist 't plezante eraan.
Ik wou met mijn uitleg alleen maar zeggen dat ik 't voor de lol doe... niet meer en niet minder. (Jij toch ook)
TOP! Doen we! Wanneer beginnen we er aan? Heb dringend een nieuwe camera nodig als ik iedereen rondom mij hier zo prachtige foto's zie maken en ikke schreiend in mijn hoekje op mijn Collpixje wacht die maar niet terug naar huis wil komen snif snif
Enkel pagina's geleden in dit Topic stond een cover van den Humo.
Ik vond ze tof... Maar wegens plaatsgebrek op de site van de eigenaar verdween ze.
Ze was van Jan66.
Gelukkig heb ik ze teruggekregen en ze deze er nu bij.
Samen met z'n mailtje...
--------------------------------------------
mic,
ik verveelde me en die originele cover had ik snel teruggevonden... ik
heb hem dan maar terug een 'beetje aangepast'... ik weet echt niet meer wat
er op die vorige allemaal stond, dus 't zal wel een beetje verschillen, maar
allez, er is toch een Bekende Limburger meer bij nu )
ik heb nog een andere bewerking meegestuurd, als je daar geen bezwaar tegen
hebt (klopt die lengte zo'n beetje, je bent nogal 'ne lange' hé )
Comment