Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met pijn in het hart...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Knap album Erik... Goed gevonden.
    Ik wou een bod uitbrengen... Spijtig was er een server probleem.. ik heb je nog gezegd alleen met Intel te werken en niet met AMD ...
    Ik zal het straks nogeens proberen om te bieden.
    Ben ondertussen al naar de fotowinkel op de hoek gelopen om 2 Canons D60 en twee Nikons D100 te kopen om te kunnen bieden... Sorry de S2's had hij niet...

Comment

[quoteBen ondertussen al naar de fotowinkel op de hoek gelopen om 2 Canons D60 en twee Nikons D100 te kopen om te kunnen bieden... Sorry de S2's had hij niet...

[/quote]

Mic ge loopt achter !!!
      Geef uw geld niet uit aan ouden bazaar !
      Wie koopt nu nog nen D60 ???
      Trouwens, hoe zag die er ook alweer uit ????
      Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Originally posted by mic
        ... Spijtig was er een server probleem.. ik heb je nog gezegd alleen met Intel te werken en niet met AMD ...
        Haha mic, met die AMD was iemand anders in de chat, ik heb alleen maar Intel (P4), en Windows (en geen Linux etc; ps, wel een powermac ook, ssssttttt!).

Comment

Originally posted by Erik Mansvelders
          Originally posted by mic
          ... Spijtig was er een server probleem.. ik heb je nog gezegd alleen met Intel te werken en niet met AMD ...
          Haha mic, met die AMD was iemand anders in de chat, ik heb alleen maar Intel (P4), en Windows (en geen Linux etc; ps, wel een powermac ook, ssssttttt!).

Houden zo, je zal 't nog ver schoppen...

Comment

Working...
          X