Af en toe is het helemaal niet handig een fototoestel mee te sleuren. Denk maar aan een uitstap met de mountainbikes. Wij doen regelmatig zo'n uitstap in de zomer, met een toffe stop ergens in de bossen tussen de middag. Afgelopen weekend waren we zo in de buurt van Houffalize. Ik zie dat niet zitten, mijn fototoestel mee te nemen. Te groot, te zwaar, daarentegen heb ik wel altijd een gsm bij. Mijn huidige gsm is echt aan vervanging toe en ik dacht een nieuwe te kopen met korting zoals ze overal aanbieden als je een abonnement bij ze neemt. Ik kan dat doen, ik heb ook een zelfstandige activiteit en kan dat invoeren in mijn boekhouding. Base doet dat, telenet, orange, proximus, en dus ben ik alles een beetje aan het vergelijken.
Ik heb zelf nog niet veel ervaring met hoge gamma smartphones. Ik zit nu nog met een oude LG (ehh, ik kan zelfs niet meer lezen welke), maar daar kan je echt geen foto's mee maken. Ik zou dus
willen opteren voor een smartphone die ook redelijke foto's maakt. In feite is het heel simpel. Ik twijfel tussen de Samsung Galaxy S9 en de iPhone 8. Uiteraard ben ik aangetrokken tot de iPhone, maar is die nu beter, het zelfde of minder goed dan de Galaxy S9?
Ik heb zelf nog niet veel ervaring met hoge gamma smartphones. Ik zit nu nog met een oude LG (ehh, ik kan zelfs niet meer lezen welke), maar daar kan je echt geen foto's mee maken. Ik zou dus
willen opteren voor een smartphone die ook redelijke foto's maakt. In feite is het heel simpel. Ik twijfel tussen de Samsung Galaxy S9 en de iPhone 8. Uiteraard ben ik aangetrokken tot de iPhone, maar is die nu beter, het zelfde of minder goed dan de Galaxy S9?
Comment