Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar haalt jaja toch al die modellen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: waar haalt jaja toch al die modellen

HAHAHAHA IK WEET WAAR JAJA ZIJN MODELEN VANDAAN HAALT

net als ik gewoon uit de krant
    politie honden trainen en glamour fotografie

Comment

Beste Jaja,
      of ze nu gemaakt zijn met een 10D of een D70, het is eigenlijk dat je benijdenswaardig bent doordat je kan doen waar ik een beetje van droom.
      Ik vermoed wel dat het niet van de ene dag op de andere zo ver al is gekomen om dit te bereiken.
      Ik zal maar zeggen als ik een dag dit bereik zal ik terugdenken aan die foto's die ik van jou hier heb gezien.
      Misschien dat ik ooit wel eens de kans heb om je aan het werk te zien

Canon 10D

Comment

Hallo james 10D,

Je hebt gelijk ...
        Het merk camera speelt eigenlijk niet zo'n belangrijke rol.
        Vandaag was de Nikon 10D weer beter in de studio dan de 10D, maar morgen kan dat andersom zijn.
        En nee, het komt idd niet van de ene dag op de andere.
        De foto staat inmiddels in het welbekende BD-archief, maar ik zou hem toch maar zeker ergens bewaren als "stimulans" .
        En dromen zijn er om na te streven ...
        En wie weet ...

Jaja

Oorspronkelijk geplaatst door james 10D
        Beste Jaja,
        of ze nu gemaakt zijn met een 10D of een D70, het is eigenlijk dat je benijdenswaardig bent doordat je kan doen waar ik een beetje van droom.
        Ik vermoed wel dat het niet van de ene dag op de andere zo ver al is gekomen om dit te bereiken.
        Ik zal maar zeggen als ik een dag dit bereik zal ik terugdenken aan die foto's die ik van jou hier heb gezien.
        Misschien dat ik ooit wel eens de kans heb om je aan het werk te zien

Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Working...
        X