Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto diefstal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: foto diefstal

Niks uitleg gekregen, zal wel gemerkt hebben dat die hem gecontacteerd heeft dat het niet om te lachen was
    of die andere hun foto's ook weg zijn kan ik niet zeggen.

grts
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

Comment

Wonder bij wonder ..
      Nadat ik de man zelf meermaals gemaild heb, hij van van Dgrin gekieperd werd, velen van jullie hem gemaild hebben, we het plaatselijke politiekantoor geïnformeerd hebben en zijn vorige werkgever/politiekantoor, andere gedupeerden hem mails gestuurd hebben, zijn host en provider gealarmeerd werden en actie hebben ondernomen...............
      hij de goede man nu eindelijk zelf het fatsoen gevonden om te repliceren:

Hi
      I am so pleased that you have brought this to my attention as this is the first time I have been told about this. I have checked my website and I have inadvertently posted the four images in the wildlife category. This was a total mistake and I have checked all the images and have found a further three. In view of this I sincerely apologise for this mistake and have removed the images forthwith.
      Thanking you once again.
      Regards
      Bob

Sla me dood, maar hoe kan je er in slagen om 'per vergissing' foto's van een andere fotograaf te stelen en op jouw website te posten, sorry, maar daar kan ik nog steeds met mijn gezond verstand niet bij
      Maar goed, hij heeft geantwoord, onze acties hebben toch iets opgeleverd, laat ons hopen dat hij zijn lesje geleerd heeft

Dank voor de hulp en steun allemaal!!!!!!
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

Comment

Dit is wat ik de man heb geantwoord

Dear Mr Little;

Thank you for finally sending me a reply and removing my pictures from your website, it was the only descent thing to do.

I do wonder: how one can "inadvertently" and 'by total mistake" :
        - steal/download another man's pictures onto your own computer?
        - remove the signature from the picture with PS or other software?
        - remove the original EXIF and replace it with false data?
        - and finally publish the images onto his own website?

This is a whole lot of 'mistake' if you ask me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

You have written that you are a passionate photographer for decades, if you are really devoted to the art of taking fine pictures, you should also have cultivated the respect for the job and your fellow photographers. Your 'inadverted mistake' have proven you have done no such thing!

I hope you have removed ALL the stolen images from your website because I have created a whole lot of rumor against this crime, all over the internet, both nationally and internationally. Most of the people you have stolen pictures from will be allerted by now and will also demand you correct 'this mistake'.

Once again, I am glad my pictures are gone from your website!

Regards,

Eric
        aka Korandoke
        www.korandoke.be

Comment

Per vergissing de handtekening wegediten en de EXIF aanpassen. "Bollocks, constable".

Ter info, hij heeft er nog minstens eentje laten staan. Bij aircraft heeft hij een jet:

The single seat Hawker Hunter MK58A came into use as a fighter aircraft in 1955 - Heritage Aviation Developments Ltd - Blackpool Air Display, 11.08.2013.
          ISO 400 7D Canon 100 - 400L © Bob Little

maar die is hier veel beter te vinden.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            Per vergissing de handtekening wegediten en de EXIF aanpassen. "Bollocks, constable".

Ter info, hij heeft er nog minstens eentje laten staan. Bij aircraft heeft hij een jet:

The single seat Hawker Hunter MK58A came into use as a fighter aircraft in 1955 - Heritage Aviation Developments Ltd - Blackpool Air Display, 11.08.2013.
            ISO 400 7D Canon 100 - 400L © Bob Little

maar die is hier veel beter te vinden.
            Ik denk helaas niet dat deze jet gestolen is daar het volgens mij verschillende foto's zijn, de ene ligt horizontaal en de andere stijgt lichtjes, bekijk ook de staart even in detail

Ik denk dat de man zijn lesje heeft geleerd, laat ons hopen dat al zijn gedupeerden op de hoogte waren en hij alle gestolen beelden heeft verwijderd

Greets, Lena
            ---------------------------------------------------------------
            Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
            www.lenafotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
              Wonder bij wonder ..
              Nadat ik de man zelf meermaals gemaild heb, hij van van Dgrin gekieperd werd, velen van jullie hem gemaild hebben, we het plaatselijke politiekantoor geïnformeerd hebben en zijn vorige werkgever/politiekantoor, andere gedupeerden hem mails gestuurd hebben, zijn host en provider gealarmeerd werden en actie hebben ondernomen...............
              hij de goede man nu eindelijk zelf het fatsoen gevonden om te repliceren:

Hi
              I am so pleased that you have brought this to my attention as this is the first time I have been told about this. I have checked my website and I have inadvertently posted the four images in the wildlife category. This was a total mistake and I have checked all the images and have found a further three. In view of this I sincerely apologise for this mistake and have removed the images forthwith.
              Thanking you once again.
              Regards
              Bob

Sla me dood, maar hoe kan je er in slagen om 'per vergissing' foto's van een andere fotograaf te stelen en op jouw website te posten, sorry, maar daar kan ik nog steeds met mijn gezond verstand niet bij
              Maar goed, hij heeft geantwoord, onze acties hebben toch iets opgeleverd, laat ons hopen dat hij zijn lesje geleerd heeft

Dank voor de hulp en steun allemaal!!!!!!
              Goed zo, hij zal wel geschrokken zijn, den Bob.

Comment

komen jullie nog wel eens op die site...?
                zie er nl niemand meer van BD..?
                staan nu veel mooie winterlandschappen op.
                vind alleen de vertaling een rommeltje.
                maar kom er nog vaak en graag.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

over welke site heb je het

grts
                  www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
                    over welke site heb je het

grts
                    deze waar Bob eerst zat.
                    The best forum to share your photos and celebrate photography!

grt,bouk.

Comment

tja, die hebben het land en het weer ook he
                      de vertaling is voor mij ook een beetje knoeien wat ik spijtig vind, zitten goede fotografen tussen.
                      www.korandoke.be

Comment

Het zou niet mogen MAAR hoe ga je echt bewijzen dat het jouw foto's zijn. Er bestaan trucjes genoeg om allerlei zaken te wissen en te veranderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdlldb Bekijk bericht
                          Het zou niet mogen MAAR hoe ga je echt bewijzen dat het jouw foto's zijn.
                          Als, zoals in dit geval, de foto identiek is dan heb je die als auteur toch in RAW of alleszins in de originele hogere resolutie. Je hebt meestal ook nog meer foto's van hetzelfde onderwerp die niet gepubliceerd zijn.
                          bye, Maurice
                          https://on4bam.com/
                          Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdlldb Bekijk bericht
                            .... Er bestaan trucjes genoeg om allerlei zaken te wissen en te veranderen.
                            tja..en gelukkig ook trucjes genoeg om te bewijzen dat het jou foto,s zijn.
                            grt,bouk.

Comment

Maar het is toch van de zotte dat zulke mensen bestaan

Vriendelijke groet, jessey

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                                Maar het is toch van de zotte dat zulke mensen bestaan
                                Dag 6 :
                                God schiep de landdieren: het vee, kruipende dieren en wilde dieren. Vervolgens besloot God de mens te maken, naar zijn evenbeeld, om heerschappij te voeren over alle andere schepselen. God schiep eerst de mens (als hem) en in tweede instantie als man en vrouw (hen). Hij zegende ze met de woorden, "Wees vruchtbaar en wordt talrijk" en heers over de vissen, vogels en alle dieren die op aarde rondkruipen. Aan het eind van deze dag, na de schepping van de mens, staat er "God keek naar alles wat hij had gemaakt en zag dat het zeer goed was. "
                                grt,bouk.

Comment

Working...
                                X