Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forum zééééér traag !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Om het even constructief aan te pakken:

Opvragen Postings:

All forums: 0.89 seconds.
    Algemeen: 8.84 seconds.
    Beoordeel: 5.97 seconds.
    Cameras & Acc: 24.88 seconds.
    Tips: 0.77 seconds.
    Showcase: 40.25 seconds.
    Fotobewerking: 5.7 seconds.
    Software: 4.31 seconds.
    Ter zake: 0.91 seconds
    Shooting days: 2.36 seconds.
    Waarheen: 2.16 seconds.
    Test forum: 2.7 seconds.

Mij valt vooral het trage laden van Algemeen, Cameras & Acc, en vooral ShowCase op..

Individuele items openen even snel als voordien.

Hopelijk helpt dit

p.s. telenet

http://www.razziphoto.com/

Comment

Sorry hoor maar hier werkt alles al de ganse dag redelijk normaal.
      Ik heb mijn twijfels dat dit aan het forum ligt.
      mvg FrançoisVM
      Canon 7D

Comment

This page was generated in 39.56 seconds.
        This page was generated in 43.62 seconds.
        This page was generated in 51.23 seconds.

En het wordt steeds erger... en dat terwijl ik de snelte kabelinternet verbinding van @Home heb....: het is langzamer dan voor de verhuizing!
        Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

Comment

This page was generated in 3 day's, 2 hours and 59.23 seconds

Valt nog mee dus... Ben al blij dat ik dit bericht kan typen... Van foto's bekijken is hier geen sprake meer... hopelijk komt 't nog in orde... Geduld zal de boodschap zijn.

Comment

all forums : 0.7/0.67
            algemeen : 7.89/7.7
            beoordeel : 5.2/7.36
            camera's : 23.89/23.3
            showcase : 30.94/26.67
            software : 3.59/3.23
            koopjes : 6.92/7.44

edit : Telenet

Comment

Alles is flink trager, zelfs de opbouw van het scherm, terwijl ik dit typ, zie ik de icoontjes langzaam op het scherm komen. Spijtig, voorheen was het gewoon lekker aangenaam om te browsen op bd, nu is het gewoon niet meer te doen. Ik dacht dat het aan mijne kant lag, maar blijkbaar zijn er nog vele met mij.
              Ik hoop op beterschap.
              ps, zelfs dpreview is sneller nu...

Comment

Inderdaad, het is helaas trager geworden.

Gr Motordigitaal
                Gr Motordigitaal
                www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

Comment

Blijkbaar ne Porsche met een twee PK moteurken gekocht ???

Idd héééééééééééééééééééél traag.

Geert N
                  Nikon D80

Comment

ja het is traag .....en dit via telenet en dit opzich is ook
                    hier bij ons in Nazareth trager geworden.Ge woont dan nog eens tussen
                    de boeren om dan te constateren dat die ook Telenet in huis hebbn !

marc

Comment

Originally posted by Sven
                      Op zich kan er geen verschil zijn qua snelheid voor en na de verhuis. De servers zijn dezelfde gebleven, de internet capaciteit ook ongeveer. Vertragingen zijn (zoals reeds meermaals gezegd) meestal te wijten aan het feit dat de forumdatabase op een 'shared' database server staat + in combinatie dat deze forumsoftware niet echt geschreven is voor zo'n groot aantal simultane bezoekers. We hopen dus op een nieuwe en meer performante versie van de forumsoftware, maar gezien dit een 'freeware' pakket is, zijn we afhankelijk van de makers van de software.

Sven
                      Sven,maar hoe kan dit.
                      Bij de meeste mensen in deze topic werkt het traaaaag.
                      Bij mij ( Boortmeerbeek ) en bij mark911be ( Koksijde geloof ik ) werkt het vrij normaal sinds gisteren.
                      Hoe kan nu een forum slecht werken bij de ene en vrij normaal bij de andere.
                      Ik ken er niets van ,maar als het aan Belgium Digitaal ( server of software ) ligt dat het traag gaat dan moet dat toch bij iedereen traag gaan.
                      Of heb ik een speciale PC of een VIP verbinding bij telenet.
                      mvg FrançoisVM
                      Canon 7D

Comment

Het is niet alleen errug traag hier in Emmen, maar ook kan ik geen topics meer verwijderen. Er is dus wel degelijk iets aan de hand.

Uit ervaring weet ik dat het niet makkelijk is om een aantal servers te verhuizen zonder dat er dingen veranderen. Er komt nog al wat bij kijken.
                        Ik vertrouw erop dat de heren van BD alles op alles zetten om de zaak weer op de rails te krijgen en het weer te maken zoals het was. Tot die tijd wens ik de beheerders veel succes met het opsporen en het oplossen van eventuele problemen.

Comment

Wat ook de reden mag zijn, hier werkt het ook fameus trager. Vooral het veranderen van forum duurt een eeuwigheid. Een topic openen duurt ongeveer even lang (lees kort) als vroeger. Een reply wegschrijven duurt ook wat langer. Jammer ....

Dany.

Comment

In Ramsel is het ook niet wat het moet zijn ze....
                            Vitarake

Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

Comment

UPDATE:

op die moment 13.15 gaat alles hier wel weer tegen aanvaardbare snelheid... (Telenet Kortenberg).
                              (87 bezoekers online)
                              My Portfolio (like!)
                              Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

Comment

ja alles gaat precies terug vlot
                                BD is genezen
                                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
                                X