Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forum zééééér traag !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Hier (xs4all adsl) loopt het forum als een (snel)trein hoor. Geen klachten !

Comment

Houd het voor bekeken voor vandaag
      This page was generated in 31.06 seconds.
      Niet echt plezant. Wel bewust van het feit dat niet alles in 1 2 3 is opgelost maar op deze manier is de pret eraf. Hopend op beterschap
      (Ook een telenet verbinding)
      D7000 + 28 tot 400mm

Comment

Ik ben ook al op de loop gegaan van deze trein der traagheden...

Via telenet... Zo is er echt niets aan. Het uploaden van een pagina gaat nog maar als je dan terug wil, dan moet je een tijd wachten, zeer frustrerend...

Erik
        I tought I was wrong, but I made a mistake...

Comment

Het laden van de pagina's gaat behoorlijk snel en zeker niet trager dan voorheen.

Wat wel een probleem lijkt de zijn is de reactietijd na het aanklikken van een link (topic). Het duurt eventjes voor de server een antwoord geeft, maar dan laadt de pagina snel in.

gewoon ter info, ik leer er momenteel mee leven
          http://www.sportfotos.be

Comment

Comment

This page was generated in 42.78 seconds.
              das dus niet te doen.

Heb de indruk dat de topics wel redelijk openen maar dat het probleem vooral zit in de aparte fora open te krijgen.
              --
              Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

de topics zelf lezen gaat zeer snel, maar een categorie (Algemeen, Camera & Accesoires, ...) duurt toch een 15 sec. (Telenet)

Groeten
                Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

Comment

hier in den limburg ook traaaaaaaag... en soms snel
                  (telenet)
                  Ik ben slecht met woorden.
                  www.frend01.be

Comment

Zou deze keer het Sasser-virus er voor niets tussenzitten??

Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

ttttttttttrrrrrrrrrraaaaaaaaaagggggggggg

Comment

Originally posted by frend01
                        hier in den limburg ook traaaaaaaag... en soms snel
                        (telenet)
                        doen ze in den Limburg niet altijd alles trager
                        BD0235BE

http://www.pbase.com/macchap

We do what we can with what we have and where we are

Comment

Alsook hier over Telenet alles op een langzaam tempo. Da's in ieder geval trager dan dat hij het vroeger deed.

Ron
                          Ron
                          D70 met glas van 28 tot 500 mm en andere snuisterijen.

Comment

Hier (telenet) ook verschrikkelijk traag. Nog trager en het zou achtergaan denk ik....

Klikken op een topic titel, en dan ongeveer 1 tot 2 minuten (!!!!) wachten vooraleer het topic weergegeven wordt, kan ik echt niet snel noemen hoor.

/edit:

toen ik zojuist op post new reply klikte, duurde het de eerste maal meer dan 3 minuten, zonder enige reactie... toen heb ik op "stop" geklikt, en opnieuw op post reply, en weer 57 seconden later krijg ik eindelijk terug het forum te zien....

Zonet ging het even vlot, ben benieuwd wat er gebeurd als ik deze wijzigingen post.....
                            Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

Comment

Of en toe word ik wakker en dan zie ik dit...

Ik hoop dat de verhuis rap zal gedaan zijn...

Comment

Hier in Brugge (via telenet) ook véél trager dan vroeger, en in horten en stoten ;
                                ik ben echter voldoende op de hoogte van computers om te weten dat bepaalde instellingen soms nog moeten "bijgetuned" worden en wens de webmaster dan ook veel succes toe !
                                Het zijn deze mensen die veel achter de schermen werken die af en toe toch een schouderklopje verdienen en moed moeten toegewenst worden.
                                Het is al een succes dat alles opnieuw draait ná een volledige verhuis (is niet altijd evident).
                                Nu nog een beetje geduld en dan komt alles wel weer ok !

Sysop : kop op !

Groetjes uit Brugge

Marc

Marc

NIKON D70 + D80 + 18-200 VR + 105 F2.8 Macro + Sigma 24 F1.8 + TOKINA 12-24 F4 + TOKINA 28-80 ATX-PRO F2.8 + Nikon 50 F1.8 / FLASH SB-900/ CANON POWERSHOT S5is + A540 / CANON HV 20 Camcorder + Panasonic GS320

Comment

Working...
                                X