Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Heb daarnet mailtje ontvangen van UPS dat het pakketje onderweg is en morgen zal toekomen.
Raar dat Konijnenberg niets zond wanneer ze het geld ontvangen hadden, soit zolang het maar goed toekomt.
Ja, ze wachten tot ze je overschrijving ontvangen en dan versturen ze het pakket.
Ik heb zondag de D7000 besteld bij Konijnenberg en onmiddellijk met bancontact betaald, dinsdag had ik de camera al!
Veel plezier ermee.
Ja, ze wachten tot ze je overschrijving ontvangen en dan versturen ze het pakket.
Ik heb zondag de D7000 besteld bij Konijnenberg en onmiddellijk met bancontact betaald, dinsdag had ik de camera al!
toch vreemd, dat je bij Kamera Expres je besteling al de volgende dag in huis hebt, zelfs als je de vorige dag pas om 20.00 uur besteld.
grt,bouk.
Last edited by bouk; 26 juli 2012, 15:49.
Reden: C...K
Oorspronkelijk geplaatst door NickWenmaekersBekijk bericht
Ik denk dat dat komt omdat het bij Konijnenberg vanuit Nederland moet vertrekken.
Pakje is een beetje na 14u toegekomen hier (na zes dagen).
Heeft eerder te maken maken met de manier van betalen. Staat ook in hun voorwaarden. Als je bij de bestelling onmiddellijk betaalt via mister cash, dan werkt het via ogone en die bevestigt onmiddellijk aan konijnenberg dat de betaling gebeurd is. Als je voor 16u bestelt heb ik het meestal de dag erna al. En als je op een donderdagavond bestelt leveren ze hier zelfs op zaterdagvoormiddag (wat hier niet elke pakjesdienst doet). Soms duurde het hier ook twee dagen, maar ik zou er in het vervolg moeten op letten of ik dan de bestelling misschien na 16u gedaan heb.
Mijn eerste drie bevestigingsmails heb ik meestal ook allemaal binnen het uur na bestelling gehad, maar zoals gezegd ik betaal met mister cash bij bestelling. De tracknr krijg ik dan ergens 's avonds laat.
Jij hebt betaald met overschrijving, dan gaan ze blijkbaar wachten tot het geld effectief op hun rekening staat (staat ook in de voorwaarden heb ik net gezien).
toch vreemd, dat je bij Kamera Expres je besteling al de volgende dag in huis hebt, zelfs als je de vorige dag pas om 20.00 uur besteld.
grt,bouk.
tja, dat zijn de voorwaarden van Konijnenberg, bij hen moet je voor 16u bestellen om het de volgende dag te hebben
Ik heb zondag besteld, dus het is maandag verstuurd geweest.
Comment