Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Prachtig is veel te weinig gezegd.Zat er wel aan te komen hé dat je je zou specializeren in dierenfotografie.Bij mij draait je site perfect en supersnel.
Bedankt allemaal
Heb ondertss een paar aanpassingen gedaan....
Nu zouden de mensen met een andere resolutie een grijsopvulling moeten zien ipv dat de foto terug komt (thx Hombre voor jouw hulp )
Ook wat nieuwe foto's!
Originally posted by hugoke
Een heel dikke proficiat is hier echt wel op zijn plaats, zowel voor de website zelf en uiteraard voor het fotomateriaal. Prachtig gewoon.
Het zou wel leuk zijn indien je iets kon lossen over het programma waarmee je de site gemaakt hebt en over de webhosting.
Vriendelijke groet, Hugoke
Hallo Hugoke,
De site is gemaakt met frontpage.
De albums met Breeze Browser.
Ik had nog veel vrije ruimte op skynet....
Deze site staat helemaal op skynet.
Mijn andere site gebruikt bijna niks van ruimte omdat mijn albums op pbase staan.....
Proficiat met uw prachtige site en de vele mooie foto's !
Ik heb wel gemerkt dat er iets is met de albums "birds" onder "birds". Daar kloppen de thumbnails niet met de foto's die erachter zitten. En als ik bvb op de pelikaan klik, kom ik op een pagina van skynet met de melding "de pagina is niet beschikbaar".
Hallo Hugoke,
De site is gemaakt met frontpage.
De albums met Breeze Browser.
Ik had nog veel vrije ruimte op skynet....
Deze site staat helemaal op skynet.
Mijn andere site gebruikt bijna niks van ruimte omdat mijn albums op pbase staan.....
Ik vreesde al zoiets ... niet voor jou natuurlijk, maar voor mezelf.
Telenet ondersteunt geen frontpage-extensies ...
Gelukkig doet Skynet dit wel.
Bedankt voor de informatie, enne ... laat ons nog veel meegenieten van jouw prachtige foto's. Vriendelijke groet, Hugoke
Comment