Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Originally posted by Pinnie
@The_End: ik bedoelde wel dat JIJ met me mee naar Lier kon rijden als je al van Vosselaar in Grobbendonk kon geraken hé...
Hmmm... Da zou nog gaan... btw heb scooterke hé 70km/h voor 40km van Vosselaar naar grobbendonk? Max. 45 min scooteren hmm...
Ik zal thuis eens horen ivm met dit voorval. maar als ik bij jouw geraak kan ik mee rijden hé? laten we carpoolen één week rij ik met de scooter en dan jij vanachteren op en dan andere week met de auto
Nee maar ik kan mee rijden als ik er geraak hé? Hoelaat is die cursus?
Originally posted by Pinnie
Carpoolen lijkt me wel leuk! Moet ik dan eerst naar Vosselaar rijden om achterop te kunnen???
Cursus begint om 20u dacht ik. Zoals gezegd, je kan dus gerust meerijden vanuit Grobbendonk.
nee ik denk dat ik met de auto zal gaan mijn vader wil mij mss wel weg doen. Maar we kunnen mss afspreken voor de eerste keer dat jij rijdt?
Dan kom ik naar jouw toe en dan kunnen samen er naar toe rijden?
Hoe meer zielen hoe meer vreugde, zou ik zeggen. Aangezien ik in Lier zelf woon, ga ik te voet naar de cursus. Ook zal ik 2 lessen moeten missen. Dus dat toertje rond rijden is nogal moeilijk voor mij...
De kostprijs? Weet ik niet, ik ben van plan om lid te worden van die club voor 30 EUR, daar zit die cursus bij inbegrepen.
Originally posted by Rolle
Hoe meer zielen hoe meer vreugde, zou ik zeggen. Aangezien ik in Lier zelf woon, ga ik te voet naar de cursus. Ook zal ik 2 lessen moeten missen. Dus dat toertje rond rijden is nogal moeilijk voor mij...
De kostprijs? Weet ik niet, ik ben van plan om lid te worden van die club voor 30 EUR, daar zit die cursus bij inbegrepen.
Lid worden kost dan 30eur + cursus?of is die al inbegrepen?
Wanneer is de eerste les? Waar kan ik me voor die cursus inschrijven? Ik wil hem zeker doen! Moet je dan iets meebrengen?
@pinnie mijn vader rijdt wel (ik rij dan rechtstreeks)
De cursus kost €30, daar zit dan het lidmaatschap voor het komende seizoen bij in. Voor meer info kan je terecht op hun website http://www.fgp.be of door een mailtje te sturen naar info@fgp.be.
Collega BD-ers, ik heb mij gisterenavond eveneens ingeschreven. Hopelijk mogen we 't één en 't ander bijleren. Plimsol heeft laten weten dat hij er niet bij zal zijn, maar BD is in elk geval vertegenwoordigd.
Zijn jullie van plan om na de cursus nog actief lid te blijven van die club? Of is dat niet jullie bedoeling?
Tja, moeilijke vraag Rolle... Dat weet ik eigenlijk nog niet. Zal er een beetje van afhangen hoe het daar allemaal aan toe gaat hé. Waarschijnlijk zullen er wel een aantal van jouw oorspronkelijke vragen in deze thread beantwoord worden. Bovendien zouden zij ook nog andere cursussen in de toekomst geven, dus is het misschien wel de moeite om daar te blijven plakken
't Zal dus voornamelijk afhangen van de indruk die ik tijdens de lessen opdoe & de sfeer die er in die groep hangt. Hiermee is je vraag natuurlijk niet echt beantwoord, maar zo denk ik er op dit moment over...
Ik heb mij ook ingeschreven dus BD zal wel zeker vertegenwoordigd zijn. Hopelijk hangt er een goede sfeer en organiseren ze veel foto-dagen. Nog eventjes wachten dan zullen we het wel ondervinden.
Ik kijk er wel naar uit. En in de toekomst organiseren ze andere lessen die dan volledig gratiszijn voor de leden van de fotoclub
Waarom brengt sony die F828 nu nog niet op de markt?Ik zou wel graan een cam hebben in oktober!!??
Comment