Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik werd ge/mis-bruikt !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

ik ben ook wel bereid er de spons over te vegen... maar ik had hier wel graag een reactie gehad van de man in kwestie ...

Stef

Comment

Beste Stef,

Tussen de tijd van het starten van je Topic en nu zit nog geen dag. De kans bestaat dat hij/zij nog geen weet heeft van het bestaan hiervan. Bovendien mag hij/zij wat mij betreft best even de tijd hebben om zijn/haar gedachten te formuleren. Ook is het forum voor mij niet het noodzakelijke platform waarop gereageerd behoeft te worden. Een mail naar jou en andere betrokkenen is wat mij betreft voldoende. Door het bekend maken van deze praktijk met "alias-naam" is hij/zij publiekelijk al meer dan genoeg afgestraft. We hebben al eens eerder een incidentje gehad, ik vond dat Jaja dat destijds keurig melding had gemaakt van het feit en opgelost. Wellicht dat we misschien ook een soort van code hiervoor moeten hebben, nl. melding van een "gebeuren", zonder personen direct herkenbaar te maken. Evt. afwikkeling kan dan bijv. via mail om tot een oplossing te komen. Uiteindelijk willen we denk ik toch graag met z'n allen verder. Zoals ik het bezie had betrokkene geen slechte bedoelingen, alleen de uitvoering ja dat kon...

Jan

Fuji S1 pro
      You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

Comment

Jos,

dit is wat mij betreft, de laatste reply die ik op dit onderwerp doe....

ik heb die man onmiddellijk een persoonlijke email gestuurd waarop ik hem toch wel duidelijk maakte dat ik zijn manier van handelen niet helemaal correct vond....ik heb hier ook nog geen antwoord op gekregen hoor !

Ten tweede vind ik het niet meer dan logisch dat men namen noemt en hierop durft door te gaan...we geven tenslotte ook allemaal onze mening over bijvoorbeeld CF of SM ...niet over 'een geheugenkaartje'...

Tot slot : ik heb deze topic gestart en wil hem bij deze ook afsluiten...we geven Joris voorlopig het voordeel van de twijfel en zwijgen er nu over...

Stef

Edited by - stef on 14 April 2002 10:20:46

Edited by - stef on 14 April 2002 10:21:24

Comment

z'n e-mail adres is bij een bedrijf dus ik denk dat hij pas maandag zal kunnen antwoorden.... geduld zou ik zeggen.....

daVinci
          www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

Comment

die 'man' is volgens mij een vrij jonge gast, ik heb ooit bij zijn vaders zeefdrukbedrijf t-shirts laten maken. en als ik me alles goed herinner, zou de zoon rond de 18 à 20 jaar zijn, misschien zelfs nog jonger.

Ik denk ook niet dat het kwaad opzet is, eerder jeugdige ambitie gecombineerd met een aan de leeftijd verbonden dosis naïviteit.

De eerste keer dat hij op het forum verscheen, zag ik dat hij nog geen 100m van me af woont, en vermits hij raad nodig had voor de aanschaf van een camera, heb ik hem uitgenodigd om eens te komen kijken. Tot nu toe nog niet gezien. Wel opvallend was zijn mail 'welke' camera's ik allemaal had. (terwijl het er toch maar eentje is hoor)

Ik zou hiervoor zeker niemand aan de schandpaal nagelen. Als hij dit leest, zal hij misschien een beetje hebben bijgeleerd over de netiquette en algemene etiquette.

ToM.
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Working...
            X