Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
    Bij mijn weten kan je bij Konijn niet online bestellen met een bancontant kaart.
    Toch wel !

Comment

Hier zie je de keuze van betaalmogelijkheden bij Konijnenberg.be
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
        Zolang ze bij Argenta niet ineens een jaarlijks bedrag gaan vragen voor mijn GRATIS Visakaart... betaal ik nooit extra kosten. Tenzij ik geld uit de muur zou willen gaan halen.
        En ook als je bij Konijn zou kopen. Als hij de transactiekosten aan u doorrekent, dan heb je wel degelijk transactiekosten betaald.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
          Als ze dan 2% aanrekenen om met Visa te betalen, daar heb ik gewoon lak aan.
          KB => Ik betaal met creditcard ( tot € 1500 ) (+ % 2.50)

Op het moment dat ik iets ga aankopen, heb ik voldoende geld op mijn rekening staan.
          Maar ge kunt er niet aan als ge in de winkel of een BC-terminal staat. Alles is gelimiteerd en je kan je geld niet uitgeven als het een groot bedrag is.

Ik heb het trouwens nog bij winkels geweten, die dus proberen van goede prijzen te hanteren, maar als je dan van hen nog eens krediet gaat verwachten, ja dan rekenen ze een supplement aan.
          Betalen met Visa is GEEN krediet dat de handelaar u aanbiedt, het is een betaalwijze.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoG Bekijk bericht
            Off topic ... juist nog even terugkomen op de Visa kosten.
            Betaalkosten
            Voor creditcardbetalingen brengt PDAshop.be 7,50 euro in rekening. De kosten worden aan uw bestelling toegevoegd nadat u bij het afronden van uw bestelling voor 'MasterCard', 'VISA' of 'American Express' heeft gekozen.
            Ook niet toevallig ...
            PDAshop.be komt van PDAshop.nl en ... ook Nederlanders.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Ook niet toevallig ...
              PDAshop.be komt van PDAshop.nl en ... ook Nederlanders.
              Flauw...

Comment

Betalen met Visa is een betaalwijze waar de handelaar zelf ook voor betaalt...
                Niet zomaar dat sommigen geen Bancontacbetalingen aanvaarden beneden x €, of dan extra kosten rekenen. Om over Visa betalingen maar te zwijgen...
                Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                www.musicinframe.be

Comment

Ze (de winkeliers in het algemeen) verbinden zich er toe om VISA diensten te voorzien via een bepaald contract met BCC dat stelt dat ze geen kosten mogen doorrekenen aan de klanten.

Zo klaar als een uit een gletsjer ontsprongen bergriviertje.

Als ze zich daar niet aan willen of kunnen houden moeten ze die dienst toch gewoon niet voorzien? Maar ja, dan verliest men klanten en die zelfde klanten kan men dan ook die extra 2% niet gaan aanrekenen.

Het contract is toch voor iedereen hetzelfde, dus waarom anders doen?
                  Last edited by Destn; 25 maart 2008, 17:21.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
                    Flauw...
                    waarom flauw?
                    dit is zo beetje de realiteit
                    nederlandse firma's rekenen nu eenmaal makkelijker de kosten voor visa door aan de klanten aangezien ze niet vast hangen aan een contract zoals bij BCC waarin staat dat dit niet mag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
                      waarom flauw?
                      dit is zo beetje de realiteit
                      nederlandse firma's rekenen nu eenmaal makkelijker de kosten voor visa door aan de klanten aangezien ze niet vast hangen aan een contract zoals bij BCC waarin staat dat dit niet mag
                      Als ik sigaretten koop in m'n dorp (La Hulpe) dan accepteerde die man (BE, geen NL) alleen Banccontact als ik een slof neem anders rekent hij er geld bij. Etc etc in andere zaken. Met Visa is dat idem bij kleinere zaken overigens net zo vanwege de kosten die zij daarvoor maken. Ik heb daar begrip voor.
                      Ik denk niet dat de nationaliteit er iets toe doet.... Gewoon zakenlui.

Karel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                        Toch wel !
                        Is het nummer van je bancontantkaart dan genoeg om online te bestellen? Hoe werkt dat eigenlijk?
                        Groetjes Steco

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
                          Is het nummer van je bancontantkaart dan genoeg om online te bestellen? Hoe werkt dat eigenlijk?
                          Ik heb het ook al gedaan, en in feite gebruik je je debetkaart met de digipass kaartlezer die velen tegenwoordig hebben met hun Internetbankieren.

Dave
                          pixelpusher

Comment

Flauw...
                            Niet flauw maar realiteit.
                            Elke nederlandse shop dat ik ken en in België een winkel opent past deze regel toe. Ze zijn het blijkbaar gewoon om dit in Nederland te doen en doen hier gewoon verder. Net hetzelfde met garantieperiodes ... ginder 1 jaar en ook hier 1 jaar. Ook KB pastte dit zo toe en heeft de vermelding van de 2 jaar garantie pas gemaakt na een PV van de economische inspectie.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Niet flauw maar realiteit.
                              Elke nederlandse shop dat ik ken en in België een winkel opent past deze regel toe. Ze zijn het blijkbaar gewoon om dit in Nederland te doen en doen hier gewoon verder. Net hetzelfde met garantieperiodes ... ginder 1 jaar en ook hier 1 jaar. Ook KB pastte dit zo toe en heeft de vermelding van de 2 jaar garantie pas gemaakt na een aanmaning van de economische inspectie.
                              zie post #130

Comment

Als ik sigaretten koop in m'n dorp (La Hulpe) dan accepteerde die man (BE, geen NL) alleen Banccontact als ik een slof neem anders rekent hij er geld bij.
                                Er is een groot verschil tussen betalen voor iets dat ze u "mogen" aanrekenen en iets dat ze normaal gezien "niet" mogen aanrekenen.
                                De kost voor een BC-betaling lager dan een bepaald bedrag (vroeger was dit 500 BEF) is ook vastgelegd in de overeenkomst en is ooit zelfs het parlement gepasseerd.
                                Dit is een toegestane kost en daar kan je inderdaad niets tegen doen.
                                Het maximumbedrag van de bijkomende kost is zelfs vastgelegd en mag dus niet lukraak bepaald worden.
                                Bij VISA is het net omgekeerd, daar staat in de overeenkomst dat ze het niet mogen aanrekenen.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X