Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tevreden over Konijnenberg ? Ik alvast niet

De slechte ervaringen houden niet op. Na telefonisch contact zou factuur in orde komen en annuleer ik alle nalevering. Ik bevestig nomaals per e-mail naar het rechstreekse adres van de persoon die ik aan telefoon had op dinsdag 18/3 om 14:55. Zonet staan ze hier voor de deur met de nalevering... Geweigerd dus en retour !

Voor mij echt geen internetbestellingen meer bij KB... Gebrekkige communicatie tot en met !
    Canon EOS 40D + 580 EX II + Canon EF 70-200mm F 4.0 L USM + Lexar 4GB 133X CF Card

Comment

Onlangs heb ik bij Konijnenberg via internet een koffer Pelicase 1520
      met padded dividers en photo kit ( onderaan deksel ) gekocht.
      Volgens de site van Konijnenberg stond dit artikel in back order.
      De betaling heb ik vooraf gedaan via overschrijving met de bank.
      Toch werd deze bestelling binnen de 6 dagen na internetorder met
      courierdienst aan huis geleverd.
      Vorige bestellingen ( balhoofd en statief ) heb ik zelf afgehaald na
      telefoontje bij Konijnenberg Turnhout.
      Voor mij dus tot op heden zeker geen problemen met deze shop!
      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Ik ben geen "handelaar" maar een gewone "verbruiker" .. maar ik heb voorlopig? niets aan te merken op de dienstverlening van KB .. allereerste contacten op maandag en dinsdag, email gevoerd ivm de reservering van een 40D body, Sigma 18-200 OS en 2 spare batterijen (Turnhout) .. alles correct gereserveerd (schoonheidsfoutje met de kopij van het pdf bestand met bevestiging van reservering => winmail.dat sja outlook syndroom ?) .. gisteren de goederen opgehaald in Turnhout .. keurig afgewerkt .. ongevraagd duidelijke info en hulp aangeboden gekregen .. alhoewel het toch midweeks, redelijk druk was in de winkel nemen de verkopers duidelijk de tijd om de klanten verder te helpen en te beraden, geen indruk gekregen dat het hier enkel om "box moving" gaat .. ok ten nadele van het feit dat men iets langer moet wachten om bediend te worden maar wie zeurt daar nu over gezien de dienstverlening. alles geeft mij een erg degelijke en correcte indruk .. BTW verkoper meldde mij expliciet "2 jaar garantie"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          BTW verkoper meldde mij expliciet "2 jaar garantie"
          Voor die gunst van "2 jaar garantie" (op een artikel dat verkocht is in België) ben je toch niet vergeten om hem extra te bedanken ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door No Limit W-tec Bekijk bericht
            Kunnen ze toch doen bij de verwerking van het order ???

Een beetje moeite bij bestelling van meer dan 2000 € kan toch wel zeker ?
            Ik snap je probleem niet ... is inderdaad waar dat ze ontzettend moeilijk te bereiken zijn en het is ook waar dat het dagen duurt voor ze m'n mail beantwoorden (tot m'n héél grote ergernis), maar met de BTW heb ik nooit problemen gehad.
            Bij een bestelling vraag ik hen om BTW-vrij te leveren. Nadat ze m'n BTW-nummer hebben gecontroleerd, volstaat het bedrag zonder BTW te betalen en klaar is Kees ...

Trouwens, bij Kamera Express vragen ze 25 euro extra als je BTW-vrije levering wilt!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Voor die gunst van "2 jaar garantie" (op een artikel dat verkocht is in België) ben je toch niet vergeten om hem extra te bedanken ?
              mind the smiley, jong ... zelfs de meest achterlijke moet nu onderhand wel weten dat de garantie in Belgie 2 jaar is ... niet te veel zeveren ja ?

Comment

mind the smiley, jong ... zelfs de meest achterlijke moet nu onderhand wel weten dat de garantie in Belgie 2 jaar is ... niet te veel zeveren ja ?
                sorry, was even smiley-blind.
                Ik snap eigenlijk je reactie niet. Is die aan mij gericht ? Misschien met je krent op je cactus gaan zitten ?
                Last edited by notex; 20 maart 2008, 23:41.

Comment

De website van KB mag je met een dikke korrel zout nemen.
                  Op mijn vraag naar de voorziene levertijd van een aantal artikels die op de website vermeld staan als "in bestelling bij de leverancier" kreeg ik als antwoord : "dat is helemaal niet in bestelling".
                  Een 70-200/2.8 stond op de website als uitverkocht. Kan ik best aannemen want het model is uit productie en wordt binnenkort vernieuwd. De lens staat echter in de etalage maar men wou ze niet verkopen wegens "demo-lens".
                  Een voorbeeldje : een batterij voor een A700 kan je overal kopen aan 68 tot 78€. Op de website van KB staat ze slechts 60€ ....maar de levertijd kan bij benadering niet genoemd worden.
                  Bedankt KB, met de printout van het artikel met jullie prijs
                  krijg ik de batterij bij VDB direct mee aan 60€.

Comment

En ik die die termijn en voorradigheid mss. een voordeel vond. HEb een paar bestellingen via Rubens geplaatst. Zit nu nog te wachten op delkin popup en mijn 500D die ik gelijk bestelde ligt klaar... Heb daarna besteld per item apart. En nu na een mailtje zelfs laten opzij leggen in winkel te Antwerpen... Ook gebeld en alles... lukt allemaal wel hoor. Heb zelfs in Duitsland al computermateriaal besteld, in Nederland,... meestal direct ok, geen problemen. Maar het kan soms eens mislopen. Van een Konijnenberg zou ik zoiets niet verwachten. Contact opnemen dus, gewoon naar de winkel bellen en vriendelijk blijven maar wel niet laten afschepen. Moet toch rechtgezet kunnen worden hé.

En bij de Canon 5D hoef je dat zelfs niet meer te doen, want die staat er reeds aan dezelfde prijs van K-berg...
                    http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Ken...bbuewqnOq#info
                    Euh...??? snap ik niet. En vanaf 19/3 hebben ze daar leuke 5D setjes. De eerste is 500 € duurder dan de losse stukken bij Rubens. Mooie deal is dat.
                    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                    www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                      Euh...??? snap ik niet. En vanaf 19/3 hebben ze daar leuke 5D setjes. De eerste is 500 € duurder dan de losse stukken bij Rubens. Mooie deal is dat.
                      Naar de setjes heb ik niet gekeken, de 5D-body alleen staat aan 1754 Euro, maar ondertussen is Konijn alweer gestegen !

Comment

Bij fotorubens (foto73) 1725 €... scheelt allemaal niet zo veel blijkbaar.
                        Soms zijn de verschillen wel groter.
                        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                        www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                          sorry, was even smiley-blind.
                          Ik snap eigenlijk je reactie niet. Is die aan mij gericht ? Misschien met je krent op je cactus gaan zitten ?
                          .. als je debiele reacties post krijg je debiele reacties terug .. wat dacht je ? iedereen gelijk oversteken ..

Comment

.. als je debiele reacties post krijg je debiele reacties terug .. wat dacht je ? iedereen gelijk oversteken ..
                            Als je me nog eens als debiel of achterlijke wil uitschelden:
                            doe het dan per PM of email. Onnodig deze topic te verzuren met je flauwekul. (zonder smileys)

Comment

Allé hup, we zitten weer in de kindertuin .

Ik hoop dat er iemand van Konijnenberg meeleest, dan zullen ze ook wel eens met hun hoofd schudden.

Comment

Even een ander vraagje over konijn, ik heb er al een paar keer gekocht en geen problemen gehad. Nu zag ik daar wel een berichtje hangen waarop stond dat bij betaling met visa-kaart er 2 % zou moeten bijbetaald worden. Ook op hun website staat dit vermeld. Blijkbaar zou het hier gaan om een bijdrage die visa vraagt aan de handelaar. Dit is de eerste winkel waar ik zoiets vaststel. Heeft iemand dit bij andere handelaars al vastgesteld, ik alvast nog niet.
                                Gelukkig betaal ik zelf met bankcontact, je weet wel bij konijn, die achter de hoek (voor de Belgen).

Comment

Working...
                                X