Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De FANTA.... een eigen leven...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mic, heb je er wel eens aan gedacht deze thread naar "Fanta" te sturen . Ze zullen onder de indruk zijn en wie weet is het goed voor enkele jaartjes gratis fanta

    Comment


    • miljaarde... ik begin grijs te worden zie ik...

      Comment


      • Hoi Mic,
        Vanmorgen ben ik rot geschrokken, stond er een Fanta boompje in mijn tuin.
        Groeien die ook in België nou hier wel zie daar, moet ik toch water geven hé dit speciale bijzondere groeigrage boompje....

        groet Ad

        [IMG]ftp://ad@schuu138.speed.planet.nl/Resize of P5294108.JPG[/IMG]

        Comment


        • Mic,

          Hele rare dingen gebeuren er op dit moment in mijn tuin, besmed met Fanta virussen, ge moet mij helpen kan zo ik echt niet meer naar mijn werk!!

          Mvg Ad

          [IMG]ftp://ad@schuu138.speed.planet.nl/Resize of P5294115.JPG[/IMG]

          Comment


          • Mooie bewerkingen in Photoshop?

            Comment


            • Nee Mic,

              Dat had je niet goed gezien, deze foto's zijn niet bewerkt in photoshop rara hoe zit dat in elkaar??
              Kijk maar eens goed nou ik hoor het wel.
              Ook deze stond in de winkel met etiket aan de binnenkant, moest ik effe aan je laten zien.
              De smaak bleef onaangetast ondanks etiket aan de binnenkant hhhmmm....

              Groet Ad

              [IMG]ftp://ad@schuu138.speed.planet.nl/Resize of P5294121.JPG[/IMG]



              [IMG]ftp://ad@schuu138.speed.planet.nl/Resize of P5294122.JPG[/IMG]



              Comment


              • Ik word er duizelig van...

                Comment


                • Haai Mic, het wordt zo stilletjes rondom Fanta?
                  Ik heb nog een verrassing voor jou in petto, maar eerst moet mijn camera terug zijn...
                  hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
                  member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
                  visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

                  Comment


                  • Bij het beginnen van dit topic, ondertussen alweer een tijdje geleden was het idee ontstaan om Mic eens te verrassen op een bijzondere manier. Dus ik contact opgenomen met 'The Coca Cola' concern om daar aandacht te vragen voor deze grote Fanta freak.

                    Kreeg zowaar een mailtje retour met de volgende opmerking:

                    'Ik ben wel geinteresseerd in de URL zonder meteen me zorgen te maken over copyrights. Kun je me de URL sturen. Wie weet wat we samen nog kunnen verzinnen.

                    Alvast dank.

                    Michel Palmen
                    Brand Manager Fanta'

                    Helaas bleef het na die tijd (ook na een herinnering zo'n 2 weken geleden angstvallig stil. En wat denken jullie dat ik heden heb ontvangen???

                    Jawel, nog helemaal nix... en dat vind ik toch wel balen voor Fanta Mic, dus wie weet is er op de eerst volgende BD meeting wel een Fanta bike of iemand met een heuse Fanta camera...... we blijven stilletjes hopen.
                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                    Comment


                    • Aaach, als ze maar lekkere Fanta blijven maken ben ik al meer dan tevreden...
                      PS: Het was, of is nooit m'n bedoeling geweest om reclame te maken voor Fanta. Dit is eigenlijk ontstaan op een Shooting Day in Hasselt toen we s'avonds aan 't eten waren in dat restaurant, waren Jaja, Erik, ikke en nog enkele anderen daarmee aan het lachen. Toen kwam er de vraag, " dat was nog eens iets om een topic te maken zoals met de BD badge"... vandaar. (Nu moet ik wel toegeven dat ik wel graag Fanta drink, maar enkel the original)

                      Comment


                      • OOOooo, nu weet ik ook wie me al die cado's stuurt...

                        Comment


                        • eindelijk ontmakskerd





                          (die dronk geen Fanta onze Mic, zéker weten hihihihi)
                          hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
                          member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
                          visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

                          Comment


                          • Hahahaahaa, Gerda, je hebt 't gevonden....

                            Comment


                            • ja Mic dat was ook een goeie bewerkte foto...

                              Comment


                              • In Frankrijk is zijn de frisdranken zo anders, ice tea trekt op niks, fanta trekt op niks, coca-cola is daar minder aanwezig --> pepsi,... miserie miserie
                                De enige vaste waarde is Orangina!!!!
                                Da's pas een godendrank, Mic ge kunt u altijd bekeren...

                                Tom

                                --Canon PS A40--
                                --BD0180BE--

                                Comment

                                Working...
                                X