Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Damn, hoeveel pk zou je daarvoor nodig hebben? Of zelfs koppel, om in gang te geraken?
'k Wil zo'n motor in m'n Clio !!!!
't Zal dan wel moeten zijn met 'n versnellingsbak met 68 versnellingen, en 'n turbo om in 69 te geraken.
Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff MySite - All your base are belong to us - What you say
super, en het grappige is dat er naast zo'n transport meestal iemand staat die als een klein kind met een auto op afstandsbediening aan het sturen is, alleen wat preciezer.
Een echte jongensdroom
Van dat platform op de 2de foto snap ik ook het nut niet...
Foto 2. Ik vermoed een onstabiele ondergrond met waarschijnlijk een heel belangrijke leiding. VB Gas, waar dergelijk kracht voor eventuele scheuren zou kunnen zorgen. Een voorzorgsmaatregel !
Ze hebben die metalen bruggen geplaatst bij elke beek die onder de weg door loopt. Wegens het uitzonderlijk hoge gewicht namen ze geen enkel risico. Er waren enkele grote kranen bij en als het transport voorbij was werd alles onmiddelijk opgebroken en hup, ... op naar de volgende beek.
Het is inderdaad wel fantastisch om te zien hoe dat gewicht verdeeld blijft over alle assen. De techniek staat voor niets!
Vandaag zou er nog een uitzonderlijk transport gedaan worden!
bron: VRT-nieuws van gisteren
Fout, 't is morgen (vrijdag 16/2). Dat van gisteren was het eerste deel van de transfo, en morgen komt het tweede deel.
En zouden dat dan 'gewone' luchtbanden zijn die eronder staan ?
Wat gebeurt er dan als die een platte band heeft ?
't zijn inderdaad luchtbanden, maar denk wel dat het geen "gewone" zullen zijn. 1 platte band zal de zaak niet maken, zekers. Hij heeft er immers nog 79!
Comment