Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
en heb je tussen het opsturen en het ontvangen van het geld nog bericht gehad van canon??
hier is het ondertussen al langer dan een maand geleden
Bij mij duurde het een kleine maand, maar ik heb al gehoord dat het tot een paar maanden kan duren alvorens je de storting ziet verschijnen. Ik heb wel zo 'n vermoeden dat men daar met cashbacks heel correct werkt.
Ik zou me nog niet echt zorgen maken. Op een dag staat het ineens op je rekening. Het duurt veel langer om water aan de kook te brengen wanneer je erop zit te kijken.
Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.
Heb mijn gegegevens ook verstuurd naar Ierland, 2 maanden geleden al...(had een EOS30D aangekocht)
Heb deze week wel 10-tal telefoontjes gedaan naar België, Nederland en tenslotte naar Ierland. Telkens gaven ze me een nr. die niet bestond of verkeerd was. Tenslotte naar Ierland gebeld en daar konden ze mijn gegevens niet vinden.... gaven dan een nr. door naar België en deze was weer verkeerd... Nu ga ik straks nog eens proberen met de hulplijn in België... blijkbaar is mijn brief daar niet aangekomen.....
Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com
Comment