Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een gelukkig Nieuwjaar en bedankt allemaal ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ook van mij mijn beste wensen voor de hele crew die ondanks het soms moeilijk beheer het toch maar blijven op brengen om ons het vertrouwde trekpleistertje te gunnen...
    Mijn waardering en dank naar jullie is awesome !!!
    Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

Comment

Van mij ook een spetterend en bruisend nieuwjaar.
      Voor alle dames een dikke kus en voor de heren, euh, dat weet ik niet ... een ... euh... tsja...
      hier kan ik mij maar alleen bij aansluiten

GELUKKIG NIEUWJAAR
      Greets
      Silver

http://www.silver.web-log.nl

Comment

Ook ik wens iedereen op BD een spetterend 2003:

Jacki
        Meer foto's op Mukblog

Comment

Ook nog even ingelogd om jullie allemaal het allerbeste toe te wensen voor het nieuwe jaar en dat we ons hier met ons allen nog heel veel genoegen beleven. Speciaal dankwoord voor de crew die dit alles mogelijk maakt.

Comment

Bedankt voor jullie onbaatzuchtige inzet:voor heel de crew (en alle mensen hier op BD ook natuurlijk )onze allerbeste en welgemeende wensen voor het nieuwe jaar !!
            John & Juliette

Comment

Ook voor jullie allemaal een goede jaarsovergang.
              @ Mic, jij bent toch een creatief mens hé. Mooi vuurwerk.
              mvg,
              Geronimo
              www.geronimosite.net

Comment

BD crew ... een gelukkig nieuwjaar aan jullie persoonlijk maar ook aan het hele gezin!! Een goede gezondheid komt natuurlijk op de eerste plaats en hopelijk zal het nieuwe jaar minstens even succesvol zijn als 2002. De site is fantastisch, ondanks de moeilijkheden af en toe. Doe zo voort!!

:: http://www.dpix.be ::

Comment

Beste Bd-crew, dank voor jullie inzet het voorbije jaar, JULLIE WAREN GEWELDIG !!!! Mijn allerbeste wensen voor een spetterend 2003 en een fantastich BD-jaar!
                  eMJeke
                  website

Comment

Mijn beste wensen voor de gehele crew, dank voor de inzet, het beheer van de site, de prachtige badges ( waar ik een beetje te ongeduldig ben voor geweest - nogmaals mijn excuses, Peter...).
                    Dat 2003 nog beter mogen worden, want wat men ook mag zeggen: BD is een site waar het gezellig is om te vertoeven.

Ook mijn beste wensen aan alle BD-leden: dank voor jullie enorme onbaatzuchtige hulp en jullie vriendelijkheid.

Tenslotte dank voor al de mooie wensen en kaartjes die ik per e-mail mocht ontvangen. Ik zal trachten om in 2003 er ook een werk van te maken om zo'n prachtige kerstkaart te maken. 'k Zal dan wel in september er moeten aan beginnen - lol !
                    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Beste wensen voor het nieuwe jaar aan de BD-crew en alle leden. <font face="Times New Roman">Goede gezondheid</font id="Times New Roman">, veel foto's en vooral dank voor de wensen van beterschap die ik in de voorbije weken heb ontvangen. Guy

Comment

Ook ik wens hier iedereen het beste voor 2003.
                        Een goede gezondheid,geluk en voorspoed en plezier met jullie hobby('s)
                        Aan de crew mijn beste wensen en voor jullie doe ik mijn hoed af voor jullie inzet en het geduld en tolerantie het voorbije jaar betoond. Wat soms geen sinicure was.

Met vriendelijke groeten Scorpio (Luc)

Comment

Bedankt!!!

En dat wensen wij jullie natuurlijk ook.

Jan
                          You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

Comment

Ook vanuit Kasterlee de beste wensen voor de BD-crew en alle leden van Belgium Digital.

Dat ieder van jullie dit jaar het, op één na, ultieme shot mag maken.

Dus veel zon, blauwe luchten, mistige dagen, prachtige reizen, zalige uitstappen en vooral veel vrije tijd gewenst.

Wim

Comment

Allerbeste wensen aan de ganse crew, maar ook aan allen die hier de toffe sfeer helpen creëren die BD typeert !
                              Moge jullie er nog veel schieten !
                              embee ::: nikon stuff

Comment

Ook van mij de beste wensen voor het nieuwe jaar!
                                Canon S 30
                                http://www.pbase.com/kabaja

Comment

Working...
                                X