Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handig persoon om sluitingsmechanisme te repareren van compact camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Handig persoon om sluitingsmechanisme te repareren van compact camera

    Ik probeer het nogmaals hier te plaatsen om zo hulp te vinden (en hoop dat de beheerder dit nu niet verplaatst naar waar het niet gelezen wordt).

    Beheerder: gelieve dit ff te laten staan zodat het gelezen kan worden. Ik weet niet hoe ik anders aan hulp kan raken.

    We hebben een Canon powershot A700 compact camera. Geen spotgoedkoop ding, altijd perfect onderouden, in nieuwstaat...maar het afsluitmechanisme aan de lens sluit niet meer af. Waarschijnlijk de veertjes (en plastieken lipjes) los gesprongen. Als we hem willen laten repareren valt dit onder een "lens"-probleem en worden daar de forfaitkosten voor gerekend. Best veel! Ook al is dit waarschijnlijk voor een kenner een klein te maken euvel.

    Is er iemand die ons zou willen helpen met dit probleem? Tegen vergoeding natuurlijk. Intussen kochten we een Caonon G10, maar we zouden graag de A700 ook nog gebruiken. Voor leken als ons was 500€ (G10) best wel een dure aankoop om gewone foto's te maken, en dan kunnen we de andere ook nog gebruiken.

    Bedankt

    reageer gerust op mijn privé email adres.
Working...
X