Beste forum leden,
UPDATE: Wegens nooit opdagen van de koopster, zet ik de d300 + 18-200 Nikon VR lens terug te koop.
naar aanleiding van het overschakelen naar een FF, wens ik het volgende aan te bieden:
Nikon D300 body (shutter count = 20.000) (bijna 2 jaar oud; nog in garantie tot 19 dec 2009)
AF-S Nikkor 18-200mm VR 1:3.5-5.6 G ED (+ UV filter en polarizer filter, beide van Cokin)
SanDisk Extreme III CompactFlash (30Mb/s) 16GB
Thom Hogan Complete Guide to the Nikon D300 (2d edition)
Alles samen 1200 euro
Manfrotto Ballhead 484 25 euro
Manfrotto clamp (max load 15kg) 15 euro
(Met schroef om ballhead op te monteren.)
De D300 is steeds goed behandeld. De lens is bij aankoop op de camera gezet en er nooit meer afgehaald. De UV filter is steeds op de lens gebleven. Het glas aan beide kanten van de lens is sinds aankoop niet meer aan de buitenlucht blootgesteld geweest :-).
Aan de lens is de rubberband van de zoom ring wat los gekomen (te lijmen).
Alles in perfecte staat.
Enjoy.
UPDATE: Wegens nooit opdagen van de koopster, zet ik de d300 + 18-200 Nikon VR lens terug te koop.
naar aanleiding van het overschakelen naar een FF, wens ik het volgende aan te bieden:
Nikon D300 body (shutter count = 20.000) (bijna 2 jaar oud; nog in garantie tot 19 dec 2009)
AF-S Nikkor 18-200mm VR 1:3.5-5.6 G ED (+ UV filter en polarizer filter, beide van Cokin)
SanDisk Extreme III CompactFlash (30Mb/s) 16GB
Thom Hogan Complete Guide to the Nikon D300 (2d edition)
Alles samen 1200 euro
Manfrotto Ballhead 484 25 euro
Manfrotto clamp (max load 15kg) 15 euro
(Met schroef om ballhead op te monteren.)
De D300 is steeds goed behandeld. De lens is bij aankoop op de camera gezet en er nooit meer afgehaald. De UV filter is steeds op de lens gebleven. Het glas aan beide kanten van de lens is sinds aankoop niet meer aan de buitenlucht blootgesteld geweest :-).
Aan de lens is de rubberband van de zoom ring wat los gekomen (te lijmen).
Alles in perfecte staat.
Enjoy.