Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro Computrekker AW black

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lowepro Computrekker AW black

-- 2 mei 2009 verkocht --

Een perfecte combinatie voor fotoapparatuur en laptop computer. De Computrekker AW is speciaal ontworpen voor de digitale fotograaf. Foto- en locatie- fotografen zullen aan deze tas een groot reisgenot vinden. De rugzak versterkte constructie, schock-absorberende voering en duurzaam waterafstotend materiaal, beschermt de inhoud €tegen vocht en schokken. De All Weather hoes beschermt de tas tegen stof, zand en andere weersomstandigheden. Een gevoerde laptop compartiment is afsluitbaar met rits en snelkoppeling. Het hoofcompartement is volledig indeelbaar door de gevoerde schotjes. Een opbergbaar statief houder, Slip lock en een groot aantal opberg zakjes voor snel toegangbare accessoires.

Capaciteit :
    1-2 SLR met 70-200 2.8 lens (ook op te bergen bevestigd aan body met zonnekap erop), 4-6 objectieven en 15" laptop met accossoires.

Binnenmaat :
    28 cm x 12,5 cm x 38 cm

Laptop vak :
    30.5 cm x 4 cm x 38 cm

Materiaal :
    600D TXP Ripstop

Vraagprijs: € 80 (afhaalprijs) ik ben woonachtig in Zuid-Oost Brabant NL) opsturen is mogelijk maar kosten zijn voor koper. Bezichtigen en uitproberen hoe je materiaal erin past is bij interesse geen probleem.

Tas is amper buiten geweest, meer als opslagplaats gebruikt. Ziet er als nieuw uit. Op verzoek kan ik eventueel foto's maken en mailen maar op internet zijn genoeg plaatjes van deze mooie tas te vinden.
    Last edited by Rimshaker; 2 mei 2009, 17:15. Reden: verkocht
    Als ik de groeten wil doen stuur ik wel een kaartje!
Working...
X