Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik heb interesse in je flitser, en een mail gisteren (23-03) gestuurd. Misschien heb je die niet ontvangen???
Ben benieuwd naar je reactie, zou hem voor € 200,00 graag overnemen, mits in goede staat en alle toeters en bellen die erbij horen!
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
ik heb een optie op de SB 800, de verkoper is op reis tot 14/04/06 nadien wordt er verder afgesproken.
Ik post hier maar zodat er niet onnodig gemaild en gepost wordt.
groeten Linda
ik heb een optie op de SB 800, de verkoper is op reis tot 14/04/06 nadien wordt er verder afgesproken.
Ik post hier maar zodat er niet onnodig gemaild en gepost wordt.
groeten Linda
Ik ben blijkbaar niet de enige die een optie heeft gekregen
Sowieso niet zo bijdehand om je apparatuur te koop te zetten en dan met vakantie te gaan.
Ik ging ervan uit dat Paul in april een nieuwe camera geleverd kreeg en voor die tijd zijn spulletjes wilde verkopen...
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Sowieso niet zo bijdehand om je apparatuur te koop te zetten en dan met vakantie te gaan.
Ik ging ervan uit dat Paul in april een nieuwe camera geleverd kreeg en voor die tijd zijn spulletjes wilde verkopen...
Raar,
Heeft gisteren nog gepost hier in een andere draad.
ALs dat dan via een internet cafe is, is het maar een kleintje om hier iets te verduidelijken.
Hubert
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment