Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

honda civic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• honda civic

http://farm4.static.flickr.com/3481/...3889e273_b.jpg

hier is het orignele formaat, blijkbaar is het net te groot om hier gepost te worden.

Re: honda civic

Very nice civic!
    JDM rules...!!
    Black, (championship)white and a touch of red, spell out HONDA!
    Nice rims...

Sorry, effe laten gaan...ben een grote Honda-fan!

On topic:
    Knappe foto met een duidelijk gevoel van beweging...
    Mooie scherpte en goed belicht.

Mss had ik hem, verticaal gezien, wel ietsje uit center gezet, iets naar onder of zo. Ik vraag me af hoe de foto zou zijn als je laag blijft met je standpunt, maar net dat ietsje hoger om nog een deel van de lijn van de motorkap en de raamstijlen mee te nemen...

Knappe plaat, hoor!

Comment

Mooi rig shot ... maar je pp skills moet je nog even verder oefenen :

de rig is nog altijd duidelijk te zien in de het knipperlight en zelfs op de bumper zie ik een reflectie, beide zijn snel weg te werken ... maar de blauwe streep die in de hoek van de voorruit vertrekt is ook niet helemaal goed gelukt, je ziet duidelijk de overgang waar je de 'boom' weggehaald hebt in post processing ... gewerkt met zuignappen dus ... want als dat een echte Carbon motorkap is zullen magneten niet veel uithalen vrees ik.

wel een beetje jammer dat je de exif data uit de foto gehaald hebt

Beeld is heel sterk moet ik toegeven, maar denk dat je ook iets te enthusiast met de saturatie gespeeld hebt, het wiel is wel echt rood ... maar in het knipperlicht heb je greene artifacts.
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

thnx gasten..

@smoothvibes: thnx, kheb het honda-virus ook al een tijdje te pakken..
        over de compo: je hebt gelijk maar ik werk met een homemade rig en dus ben ik verplicht aan bepaalde hoeken en hoeken waarin ik de wagen kan fotograferen.. zonder dat ie immens onscherp word

@lambocars: de boom zie je idd nog als je goed kijkt, maar ik ben er van overtuigd dat enkel een ervaren oog dit ziet. de velgen heb ik wat magenta uitgehaald..
        exif heb ik er niet voor express uitgehaald..
        je hebt volledig gelijk met het licht links wat stoort. vond ik een van de hekelpunten bij deze.

kwas nog aant twijfelen tussen de vorige en deze :

bij deze is het licht stukken knapper, maar ik vind de achterste velg te neig vervormen..
        Last edited by GeunsL; 1 mei 2010, 00:16.

Comment

Working...
        X