Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ShoOt! - Volkswagen Bolf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ShoOt! - Volkswagen Bolf

Paar weken terug fotoshoot gedaan voor Carbon Vision (klik).
    Dit keer deze prachtige Volkswagen Bolf.
    Kon haast niet kiezen, ben zelf best tevreden met de foto's. Ben nu erg benieuwd naar de blik van de pro's hier haha.

Nikon D50 | Sigma 70-300 | F4,8 | 1-400sec |

Nikon D50 | Tamron 17-50 | F8 | 1-250sec |

Nikon D50 | Sigma 70-300 | F4,5 | 1-320sec |

soedje
    Thomart.nl
    Designing&Photography

Re: ShoOt! - Volkswagen Bolf

mooi gepoetste auto
    Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

super bart, bedankt
      Thomart.nl
      Designing&Photography

Comment

mijn fotos nog niet showcase waardig blijkbaar?
        Thomart.nl
        Designing&Photography

Comment

kan eerste echt wel smaken
          From a spot on the sensor...
          ... to a dump on a memory card
          Albums

Comment

ok, ik zal eens wat constructieve kritiek geven se !

De eerste vind ik de beste maar er zit een schoonheidsfoutje in : moest de achterband er helemaal opstaan was hij top geweest, nu valt dat teveel op en 't stoort een beetje. Voor de rest knappe compositie die de wagen echt goed laat uitkomen

De tweede vind ik persoonlijk qua auto minder "speciaal" . Die lijkt teveel op de standaard-golf en dus kan het me qua onderwerp minder boeien dan de eerste (die zelfs voor een leek duidelijk "tuning" toont). En ook wordt de foto een beetje geplaagd door die ramen van het gebouw op de achtergrond. Een achtergrond met enkel het grijs van dat beton had meer de aandacht op de auto gehouden, nu trekt dat gebouw teveel van de aandacht.

De derde is qua tuning weer plat erop, en ook de achtergrond "heeft iets", maar hier heeft is de achtergrond zo "druk" dat de auto wat verloren gaat. Ook het diagonale in de foto maakt het druk zonder toegevoegde waarde.
            Ik zie daar wel een mooie industriele garagepoort. Horizontale opname van de golf met als "effen" decor die garagepoort was volgens mij bijvoorbeeld een zuivere maar sterke pose geweest.

Voilà, dat denk ik ervan
            maar ik ben ook maar één mening hoor.
            Laat dat je vooral niet weerhouden om heel veel te experimenteren !

Groeten,
            Geert

Comment

Bdeankt

Aan deze golf zit wel degelijk heel veel werk, alleen is dat niet gelijk te zien.
              Denk maar aan de transformatie van de koplampen (volkswagen bora) en daarmee de zijschermen, bumper en motorkap.
              het cleanen van de achterklep en de achterbumper. Setje velgen in zelfde kleur als de auto en natuurlijk een flinke verlaging. De heldere achterlichten zitten ook niet standaard op deze auto.
              Ieder zo zijn stijl van tuning he ..

Laatste voorstel van die foto had ik ook nog.
              Thomart.nl
              Designing&Photography

Comment

Working...
              X